דף הבית » אפיון מערכות אוטומציה וCRM
אפיון מערכות דיגיטליות אוטומציה עסקית
אפיון מערכות אוטומציה וCRM
אפיון מערכות הארגון ואפיון מערכות נוספות לאוטומציה עסקית הינם תהליכים סופר אסטרטגיים ומהווים חלק מתשתית ארגונית משמעותית מאוד שתומכת בכלל תהליכי ליבה עסקיים פנים ארגוניים בין המחלקות השונות וחיצונית אל מול הלקוחות שכן, בניית תהליכים נכונים מקצועיים התואמים לצרכי הארגון ישפרו את כלל מדדי הארגון בכל אספקט שיווקי, מכירתי ויצירת תהליכים עסקיים דיגיטליים אוטומאטיים.
במה נתמקד באפיון מערכות דיגיטליות ואוטומציה עסקית
אפיון מערכות
אפיון מערכות הוא תהליך שבו אנו ממקסמים תשתיות טכנולוגיות משמעותיות תומכות לטובת שיפור תהליכים עסקיים מה שמשפיע באופן ישיר על התוצאות העסקיות שלכם
באפיון מערכות נמפה נגדיר ונשפר את התהליכים פנים ארגונית וחיצוניים, זרימת מידע בתוך הארגון, נגדיר את הצרכים של הארגון עם כל מערכת בתאום עם כל מע96רכת טכנולוגית תומכת אל מול האינטגרטורים/מתכנתים של החברה
אוטומציה עסקית
אוטומציה עסקית חכמה ומקצועית באמצעות טכנולוגיות ותהליכים תשפר לכם את התוצאות העסקיות משמעותית ותפחית את התלות במשאב האנושי , תשפר יעילות ותחסוך משאבים גדולים
האוטומציה היא תוצר של הגדרת טריגרים ופעולות שקורות בכל פעולה/שלב ומתבצעת לרוב במערכת CRM שלכם עם אינטגרציה למערכות שיווקית דיגיטליות תומכות
מערכת CRM
אפיון מלא של מערכת CRM הכולל הגדרת:
כלל התהליכים העסקיים לאורך כל המשפך ,ניהול הידע על הלקוחות , שיטות תיעוד , אובייקטים/יישויות, שדות לקוח, סטטוסים, משימות, אוטומציות בתוך המערכת , טריגרים, דוחות דשבורדים, אינטגרציות עם מערכות שיווקיות נוספות
האפיון יגרום לשיפור התוצאות העסקיות אפקטיביות ויעילות של המשאב האנושי שיתוף מידע וחווית לקוח טובה יותר
מה כולל איפיון מערכת CRM
אפיון מערכת CRM – מערכת לניהול קשרי לקוחות עסקיים = Customer Relationship Management
לטובת שיפור התהליכים המכירתיים והשיווקים עם הלקוחות שלכם, ניהול המידע, תיעוד , יצירת אוטומציות שיווקית בתוך המערכת CRM ועם מערכות אחרות באינטגרציה מלאה , שיפור תהליכים פנים ארגוניים וחיצוניים אל מול הלקוח במקסום המסע לשיפור התוצאות העסקיות שלכם
אפיון מערכת ניהול קשרי לקוחות CRMכולל הגדרת דרישות למערכת הכולל הגדרת התהליכים העסקיים לניהול הלקוחות שלכם, דרישות פונקציונאליות ושיווקיות , האפיון מתחיל מאבחון כלל הפערים /המצב הקיים עם המערכת הקיימת , מיפוי הצרכים של הארגון והלקוחות שלכם, בניית תהליכים עסקיים שלמים מקצה לקצה, הגדרת נתונים ודוחות נדרשים, ניתוח מפורט של כל הדרישות הטכניות , אינטגרציות נדרשות,
עם מערכות נוספות, ארכיטקטורה, נאתר את המערכת CRM שעומדת בקנה עם מסמך האפיון או נשפר את המערכת הקיימת , נתאם ננהל ונבקר את התהליך אל מול המיישם/אינטגרטור/מתכנת שיבצע בפועל את האפיון במערכת
תהליך זה הינו אסטרטגי שכן הוא משפיע באופן ישיר על התוצאות והביצועים העסקיים שלכם
דיאגנוסטיקה
מערכות
יפוי המערכות המרכים והפערים במערכות התומכות
בחינת הצרכים מול המערכות הקיימות/חדשות
מיפוי
מערכות
אפיון
תהליכים
עסקיים
תהליכים פנימיים ותהליכים חיצוניים מול הלקוחות
אפיון מסע
לקוח מלא
אפיון
מערכות
מערכת CRM, מרכזיות, שיווקיות , דיגיטציה
ליווי יישום בפועל של המיישם/מתכנת בכל מערכת
מיפוי המצב הקיים האתגרים הארגוניים הקיימים
המלצות אופרטיביות ומפת דרכים
תכנית ארגונית עם לוחות זמנים
בהתאם לאסטרטגיה
ליווי יישום והטמעה תכנית העבודה והאסטרטגיה
לאחר הטמעת שינויים ארגונים
מה מיוחד באפיון מערכות ואוטומציה עסקית
- ניסיון עשיר של יותר מ15 שנה של ליווי עסקי מוצלח לחברות בינוניות וגדולות
- ניסיון עם אנשים ברתימת המשאב האנושי ויצירת מחויבות לאורך זמן
- הייעוץ הארגוני שלנו מתייחס לכלל מרכיבי הארגון ולא רק למשאב אחד ונותן פתרון הוליסטי ושלם – החל מייעוץ ניהולי, ליווי עסקי, הטמעת מערכות וייעוץ שיווקי
התוצרים במסגרת אפיון מערכות ואוטומציה עסקית
- שיפור יחס ההמרה
- הגדלת מכירות
- מסע לקוח חכם
- דיגיטציה ארגונית
- מערכת CRM עובדת
- מערכות תומכות
- תהליכים מקצועיים פנימית וחיצונית
- תהליכים אוטומטיים
איך הייעוץ שלנו עובד
מה אומרים עלינו...
צביקה דגן
מנהל מכללות , אגד
אלעד כץ
מנכ"ל יקב קסטל Domaine du castel
קובי גילון
סמנכ"ל מכירות ושיווק עופר אבניר
רונן הלפרין
משנה למנכ"ל טנדם קפיטל
יניב שובל
מנכ"ל שובל יזמות
אייל בירם
מנכ"ל ישראליס
זיו בן חיים
מנכ"ל טאלנט חברת השקעות
סיגל הלוי
סמנכ"לית לקוחות
מומלץ לקרוא מאגר ידע
מאמרים וחומרים נוספים שעשוים לעניין אותך מעולם האוטומציה ומערכות דיגיטליות