דף הבית » שירותי פיתוח עסקי לחברות וארגונים
פיתוח עסקי ומכירות
ניהול ויישום שיפור ביצועים מכירות ופיתוח עסקי
במה נתמקד בפיתוח העסקי וניהול המכירות?
השבחת מערכי המכירות (פרונטלי/טלפוני) ושיפור מתמיד במכירות לחברות ,פיתוח אסטרטגיה טקטיקה,אוגדן מכירתי לחברה הכולל תועלות, בנק שאלות תשובות, בנק התלבטויות, יעדים מדדים ותפוקות, תגמולים, תמריצים, מודלים ושיטות ייחודיות , אימון OJT המשאב האנושי,בניית מנגנון ידע ארגוני (אקדמיה פנים ארגונית) סדנאות וקורסים ייעודים
תהליך ליווי מלא לניהול המכירות בארגונכם הכולל: בניית שגרות ניהול, הקניית כלים ושיטות לניהול, יעדים מדדים ותפוקות, תהליכי בקרה ומדידה, דוחות דשבורד, מודל תמריצים, תהליכי גיוס הכשרה בכניסה לתפקיד, שימור עובדים, חקר ביצועים, תקשורת , מושב הנעה ומוטיבציה ועוד
שימור לקוחות
שימור לקוחות חיוני לארגון פי 5 מאשר גיוס לקוח חדש , תהליך מיטבי לשימור הלקוחות כולל :בניית אסטרטגיה לשימור לקוחות בארגון, פעולות טקטיקה לשימור, מסע לקוח מלא לשימור הכולל דיגיטציה מלאה
אסטרטגיית מכירות מורכבת מתכנית פעולה ליצירת גידול מתמיד במכירות תוך קביעת מטרות מדדים יעדים תפוקות ומכלול הפעולות והכלים המעשיים הפרקטיים הנדרשים לתמוך בכך , בניית האסטרטגיה נעשית בהתאמה ל-DNA הארגוני שלכם ,באמצעות: ניתוח דוחות, סקרים, בדיקת תהליך הרכישה באופן מלא, לקוח סמוי, מודיעין עסקי מתחרים, מחקרי שוק,מודל SWOT, כלים לשיפור המכירות
לספק למנהלי המכירות או לבעלי החברה, את הכלים הנכונים הנחוצים לצרכי ניהול צוות מכירות בצורה המיטבית.
ליוויו מנהלי המכירות לאורך כל תקופת הייעוץ ופיתוח עזרי מכירה ותהליכי המכירה עימם אנשי המכירות יצאו לדרך וישיגו כל יעד מכירות המוצב בפניהם.
שיתופי פעולה
אנו נבנה עבורכם תכנית ייעודית לשיתופי פעולה עסקיים עם גופים/מועדונים רלוונטים במטרה להגדיל את החשיפה והמודעות לקהלים נוספים ויצירת גידול במכירות ,שיתופי הפעולה מניבים יתרון עבור 2 הצדדים בכך שהם משפרים את יכולת התחרות, גישה לשווקים חדשים
פיתוח מוצרים/שירותים
בניית אסטרטגיה לפיתוח מוצר או שירות חדש /הרחבת הקיים
בפיתוח מוצרים/שירותים עבורכם נבנה תהליך במטרה ליצור או לשפר מוצרים או שירותים קיימים או חדשים
בתהליך זה נענה כל צרכי הלקוחות תוך הבטחת יתרון תחרותי החל ממחקר שוק ועד לשיווק המוצר/שירות
מקסום ושיפור ביצועים עסקיים באמצעות התמדקות בשיפור עבודת הצוות, עבודה פרטנית עם אנשי מכירות, ושימוש בכלי ניתוח ובקרה שיספקו תמונת מצב מדויקת ועדכנית בכל רגע נתון.
מה כולל הפיתוח העסקי
במסגרת הפיתוח העסקי נסייע לכם לבנות תהליך מאורגן ומנוהל שמטרתו להביא לגידול במכירות וברווחיות של הארגון על ידי מספר פעולות:
איתור הזדמנויות עסקיות חדשות – פעולה המצריכה יכולות של חשיבה מחוץ לקופסא.
- גיוס לקוחות חדשים – בסופו של דבר, המטרה תהיה להגדיל את המכירות והדרך באמצעותה מטרה זו יכולה להיות מושגת היא באמצעות גיוס של לקוחות חדשים.
- ניצול נכון של משאבים – בכדי להתפתח, חשוב שהעסק ידע לנצל בצורה נבונה את המשאבים אותם הוא מחזיק ברשותו.
- יצירת ערך ותועלות בהתאם לצורכי הלקוחות, יצירת אמון סימוכין וביטחון עם הלקוח הפוטנציאלי
- הגעה לקהלים ושיפור ההמרה : איתור ערוצים נוספים לגיוס לקוחות, יצירת מסע מכירתי שלם להגדלת יחס המרה אורך כל המשפך באמצעות: טלפון, ווטסאפ, הודעות SMS, מיילים, ניוזלטר, רשתות חברתיות, פגישות דיגיטליות ופרונטליות, בניית תהליך לקידום שיווק ופרסום , שימור לקוחות
- פעולות יזומות בשוטף: סקרי לקוחות, מחקר שיווקי, ניתוח בעלי עניין, ניתוח SWOT, פילוח לקוחות ועוד,
- פיתוח מוצרים/ שירותים חדשים – ייצור, ייבוא או חשיבה על מוצרים/ שירותים חדשים, מהווה כפעולה, אשר בכוחה להתוות את הדרך להגדלת המכירות.
- חדירה לשווקים – בכדי לאפשר את צמיחת העסק, חשוב לנסות ולחדור לשווקים חדשים, בארץ ובחו"ל.
- יצירה של שיתופי פעולה – במקרים רבים, הדרך לצמיחה עוברת ביצירה של שיתופי פעולה עם גורמים רלוונטיים שונים.
- יצירת יתרון תחרותי בשוק: פיתוח הזדמנויות חדשות עבורכם : מציאת שווקים, לקוחות ושותפים חדשים.
אצלנו בחברת Marketing Solutions, תוכלו להבטיח לעצמכם את הדרך היעילה והממוקדת ביותר להגדלת המכירות באמצעות התוויית אסטרטגיית מכירות המותאמת באופן פרטני לסוג וגודל החברה ואופי תהליך המכירה הרלוונטי לגביכם.
דיאגנוסטיקה
מיפוי, ניתוח ואבחון יסודי המצב הקיים
בהתאם לבנצ'מארק בשוק
המלצות
בניית
תכנית
עבודה
ולל הצגת ואישור תכנית עבודה: גאנט , משימות, תעדוף, אחריות, לו"ז
מכירות, שיווק , ופיתוח עסקי
בניית
אסטרטגייה
וטקטיקה
בתחומי
בניית יעדים
מדדים ותוצרים
בניית
אוגדן מכירות
בניית מסע
לקוח שלם
בניית מסרים
שיווקים תומכים
ליווי יישום
והטמעה
בפועל
ניהול, תחזוקה, בקרה שוטפת ושיפור בתנועה
ניהול
בקרה
מיפוי, ניתוח ואבחון יסודי המצב הקיים
בהתאם לבנצ'מארק בשוק
כולל הצגת ואישור תכנית עבודה: גאנט , משימות, תעדוף, אחריות, לו"ז
מכירות, שיווק , ופיתוח עסקי
לאחר הטמעת שינויים ארגונים
מה מיוחד בשירות הפיתוח העסקי שלנו?
- ניסיון עשיר של יותר מ15 שנה של ליווי עסקי מוצלח לחברות בינוניות וגדולות
- הניסיון הרב שלנו עם לקוחות בעשור האחרון מעיד על גידולים של עשרות אחוזים במגוון פרמטרים שנמדדו והחזר ההשקעה גבוה בפרק זמן קצר.
- בניית והטמעת תהליכי ושגרות עבודה מקדמי תפוקות
- הגדלה בעשרות % : גובה ההכנסות, כמות לקוחות , יחסי המרה , תפוקות מנהלים ועובדים , ועוד…..
- הורדה בעשרות % : אי שביעות רצון לקוחות ועובדים, עלות הרכשה שיווקית , תקציבי שיווק, אחוז נטישה של לקוחות, אחוז נטישה של עובדים , ועוד…..
- פתרונות השירות המוצעים על ידינו בתחום הפיתוח העסקי מותאמים לכל ארגון באופן פרטני ולמטרה העיקרית שלשמה מנהלי הארגון שוכרים את שירותינו.
- היכולת שלנו לשלב בין כמה תחומים עסקיים מאפשרת לנו לבנות תכנית חכמה שלוקחת בחשבון שיקולים והשלכות על תחומים נוספים
התוצרים אותם תקבלו במסגרת הפיתוח העסקי והמכירות:
- ארגון מוכר
- אסטרטגיה וטקטיקה יישומית במכירות , שיווק ופיתוח עסקי
- הגדלת כמות גיוס לקוחות חדשים/קיימים
- הגדלת הכנסות
- הגדלת יחסי המרה לאורך כל המשפך
- הוזלת עלות גיוס לקוח
- הקטנת נטישת לקוחות
- שיפור תהליכי ניהול ומערכות
- הגדלת תפוקות ופריון משאב אנושי
- יצירת שירותים נוספים ללקוחות קיימים
- הטמעת טכנולוגיות חדשות
- פיתוח שותפויות אסטרטגיות
- פיתוח מוצרים חדשים
- חדירה לשווקים חדשים
איך ייעוץ המכירות שלנו עובד
CASE STUDY
למדו איך הפיתוח העסקי והמכירות עובדים במציאות
CASE STUDY 1 | פיננסים
CASE STUDY 5 | בריאות
CASE STUDY 6 | חשמל
מה אומרים עלינו...
אסי צור
מנכ"ל דיגיטל פרופרטי
שלמה בן גל
מנכ"ל המרכז האקדמי לוינסקי וינגייט
אופירה
סמנכ"לית שיווק
צביקה דגן
מנהל מכללות , אגד
נאווה מלכה
מנכ"לית חברת אפיקים תכנון פיננסי ופנסיוני.
גיא גרניאק
מנכ"ל ניגא
ליבי נניקשווילי
סמנכ"לית מכירות ג'ובמאסטר
יואב סוכרי
מנכ"ל ובעלים, זמן אמיתי
עדי גל
סמנכ"לית שיווק שחל
רועי הכוכבי
סמנכ"ל דור אלון אנרגיה בישראל (1988) בע"מ
מומלץ לקרוא מאגר ידע
מאמרים וחומרים נוספים שעשוים לעניין אותך מעולם המכירות