Marketing Solutions - ליווי עסקי לשיפור ביצועים

יחס המרה – איך מחשבים וכיצד ניתן לשפר אותו?

שיפור יחס המרה
 
הקשב למאמר
Getting your Trinity Audio player ready...

מהו יחס המרה וכיצד נוכל לשפר אותו?

אז בנית תוכנית שיווק מקצועית ויעילה וגייסת צוות מכירות מנצח. השאלה המכרעת, אמנם, היא אם כל מאמציך אכן יצליחו להרחיב את בסיס הלקוחות שלכם ולהעלות את המכירות. תהליך מורכב זה, בו לידים הופכים ללקוחות נאמנים מושפע על ידי גורמים רבים. בלב לבו של התהליך הזה, נמצא מדד אחד שחשוב לקחת בחשבון. שיעור יחס המרה הוא המדד הטוב ביותר לבחון עד כמה האסטרטגיה השיווקית שלכם יעילה בהמרת לידים ללקוחות.

מן הרגע שמדד זה ייכנס לתחשיב שלכם, תהיה לך תמונת מצב ברורה אודות יעילות השיווק והמכירה שלכם. אמנות ההמרה היא אמנות עדינה ומורכבת. הפוטנציאל של שיפור יחסי המרה משתנה באופן ניכר מארגון לארגון על כל מאפייניו הייחודיים. מומחי השיווק של Marketing Solutions בנו עבורך מדריך מנצח להגדלת יחס המרה בו ניתן ללמוד על מגוון אסטרטגיות יעילות להמרה יעילה של לידים ללקוחות.

מה ייחשב כיחס המרה טוב?

מומחים בתחום השיווק מסכימים כי יחס המרה במכירות העומד על הטווח שסביב 10% נחשב לטוב למדי. כיום, שיעור יחס ההמרה הממוצע במגזר העסקי עומד על 2.5%. נתון עגום זה הינו עקבי על פני ענפי תעשייה רבים ומגוונים. משמעות הדבר בפועל היא שככל שנגייס משאבים וכלים לשיפור יחס המרה, כך נוכל לקבל יתרון משמעותי מאוד בתחום שלנו.

כיצד מחשבים יחס המרה?

יחס המרה הוא למעשה מספר המכירות שלכם חלקי מספר הלידים שקיבלת כפול 100. התוצאה היא אחוז המציין את כמו המכירות שנעשו ביחס ללידים שנכנסו.

כך למשל, אם 200 מבקרים באתר שלכם השאירו פרטים למידע נוסף ומתוכם 20 ביצעו רכישה, התקבל יחס המרה של 20/200*100 – או יחס המרה של 10%. כפי שהזכרנו קודם, מדובר ביחס המרה מצוין.

כל הצעדים לשיפור יחסי המרה

כדי לראות גידול ביחס המרה לאורך זמן, קיימות טקטיקות יעילות רבות שכדאי לרתום לעשייה שלכם. אלו כמה מהשיטות היעילות ביותר לשיפור יחס המרה.

איכות על פני כמות

הכול מתחיל ונגמר באיכות הלידים. במקום לכלות זמן ומשאבים רבים במשיכת כמות לידים מקסימלית, חשוב שנכווין את התוכן השיווקי שלנו ללידים מדויקים, שמחפשים אחר המוצרים והשירותים שלנו ובשלים לביצוע רכישה. זוהי שיטה בדוקה להגדלת יחס המרה. הדבר אינו אמור להפתיע אותנו. לקוחות שהתוכן אינו רלוונטי עבורם יוכלו להביע עניין במסר שלנו, אבל אם הם לא בשלים כעת לרכישה, סביר מאוד להניח שנאבד אותנו. תוכנית שיווקית טובה היא כזו שמשדכת בין לקוחות המחפשים לבצע רכישה ובין ארגונים המציעים את השירותים והמוצרים הנדרשים. לכן, ליד איכותי אחד שווה הרבה יותר מעשרה לידים "קרים".

להבטיח תוצאות

מצד אחד, יש לא מעט סיכון בפיזור הבטחות במסר השיווקי והמכירתי שלכם. מצד שני, אם יש לכם אמון מלא במוצרים והשירותים שלכם, הסיכון הזה אינו אמור להיות משמעותי. ההבטחה לתוצאות מגלמת את כל האמון שיש לכם במה שלארגון שלכם יש להציע ויכולה לגייס את הלקוח לבצע רכישה. לכן, זהו כלי נוסף בעל יעילות רבה לשיפור יחסי המרה.

שיווק באמצעות ווידאו

התוצאות בשטח מדברות בעד עצמן. יותר ויותר ארגונים בוחרים כיום לשווק את עצמם בווידאו ואין על כך כל פלא. מדובר ככל הנראה בתוכן בעל פוטנציאל ההמרה הגבוה ביותר. כדי ליהנות מגידול ביחס המרה בשיעור חסר תקדים, זה הזמן לפנות למומחים בשיווק בווידאו שיפיקו עבורך סרטונים ייחודיים ומזמינים. תוכן הווידאו פועל על מספר חושים במקביל ותופס בעוצמה את תשומת הלב של הצרכן הדיגיטלי. עם הכלים הנכונים וצוות מקצועי, ניתן להניב אתו תוצאות נפלאות.

השקעה בקריאה לפעולה ובכותרות היא קריטית לשיפור יחס המרה

קריאה ברורה ומותאמת לפעולה יכולה לשנות את כל התמונה כשמדובר בשיפור יחסי המרה. מיקום הקריאה לפעולה, שילובה באלמנטים כאלו ואחרים ולפעמים אפילו שינוי של מילה, יכולים לגייס את הלקוחות שלנו יותר משאי פעם ציפינו. בסופו של דבר, הצרכן הדיגיטלי מצפה שנאמר לו בדיוק מה לעשות כדי לקבל את מבוקשו. השקעת בפסקה מכירתית שמציגה את כל החוזקות שלכם בצורה רהוטה ועוצמתית? נפלא! עכשיו, הגיע הזמן לחתום הכול בכפתור בולט שעליו כתוב באופן ברור "לרכישת המוצרים יש ללחוץ כאן עכשיו!" וכדי להדגיש את הערך בפעולה אף יותר, ניתן לשלב בכפתור טקסט כמו "עזרו לי להוזיל את עלויות הביטוח שלי". הנעה מוקפדת לפעולה והגדלת יחס המרה שלובות היטב זו בזו.

כותרת מרתקת היא תנאי נוסף לשיפור יחס המרה בפלטפורמות שלכם. הכותרת והקריאה לפעולה משלימות זו את זו ושומרות על העניין של הגולש.

תמיכה בצ'אט חי

הצרכן הדיגיטלי רוצה לקבל כמה שיותר מידע אודות המוצר או השירות לפני שיבצע רכישה. כדי לדמות עבורו את חוויית הרכישה הפיזית ככל שניתן, חשוב שנעמיד לרשותו כלים יעילים לקבל מידע נוסף. צ'אט חי באתר יאפשר לך לתת לו פרטים בזמן אמת ועל הדרך לקדם מכירות ולנתב אותו לקראת הרכישה. מטבע הדברים, אנו עדים לגידול ביחס המרה בשיעורים משמעותיים באתרים שמציעים צ'אט חי.

תוכן איכותי לכל אורך המשפך השיווקי שלכם

כדי להבטיח שיפור יחס המרה משמעותי, חשוב שניצור תוכן מעניין ואיכותי לכל שלב במסע הלקוח. ממאמרים בבלוג ועד לעדכונים ומבצעים, תכנון מוקפד של התוכן וייעוד חכם ואוטומטי של התכנים על פי מיקומו של הצרכן וצרכיו במשפך השיווקי יכולים לעשות פלאים ליחס ההמרה שלכם וחשוב לקחת זאת בחשבון.

רוצה ליהנות מיחס המרה חסר תקדים בתהליך המכירות שלכם? חברתנו מתמחה במתן ייעוץ שיווקי לחברות וארגונים. למידע נוסף על טווח השירותים הרחב הממתין לך עמנו, אנו מזמינים אותך להשאיר פרטים.

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו
איך ייעוץ עסקי יכול להצמיח את העסק שלכם

איך ייעוץ עסקי יכול להצמיח את העסק שלכם

מנכ"לים ובעלי עסקים? מנהלים בכירים בחברות מובילות?זה הזמן לדעת מה באמת יכול להפוך את תחום…
תחום הביג דאטה שהסעיר את העולם

תחום הביג דאטה שהסעיר את העולם

כל מה שחשוב לדעת בבחירת יועץ דאטהבייסתחום הביג דאטה השתלט על העולם בסערה. כיום, כשכמות…
השירותים הניתנים במסגרת ייעוץ שיווקי

השירותים הניתנים במסגרת ייעוץ שיווקי

תחום הייעוץ השיווקי מהווה חלק אינטגרלי מתהליכי ליווי עסקי המותאמים ומיועדים לכל סוגי העסקים, בכל…
מהו תפקידו של יועץ שיווק?

מהו תפקידו של יועץ שיווק?

תחום השיווק כולל בתוכו מגוון רחב של ערוצי שיווק באמצעותם בתי העסק השונים יכולים לשווק…
יועץ ארגוני

יועץ ארגוני

יועץ ארגוני – Marketing Solutionsתחום הייעוץ הארגוני הוא תחום מקצועי העוסק במכלול התהליכים המתרחשים בסביבת…
שינוי ארגוני

שינוי ארגוני

שינוי ארגוני – Marketing Solutionsבעולם העסקי הדינמי והתחרותי, הישרדותו של כל ארגון תלויה במידה רבה…
השירותים הניתנים במסגרת ייעוץ עסקי לעסקים

השירותים הניתנים במסגרת ייעוץ עסקי לעסקים

אם אתם בעליו של עסק, חשוב שתהיו מודעים שגם אם העסק נקלע למשבר ואולי הכול…
קידום העסק בצורה אסטרטגית

קידום העסק בצורה אסטרטגית

מה עולה בראשכם שאתם שומעים את המילים אסטרטגיה עסקית? האם זה ברור, האם אתם עובדים…
קורס מכירות להכשרת אנשי מכירות

קורס מכירות להכשרת אנשי מכירות

מכירות זו מילה חזקה שמחזיקה בתוכה עולם שלם שנראה תמיד מסתורי. האם כל אדם באשר…
תוכנית עסקית משלכם: כל השאלות

תוכנית עסקית משלכם: כל השאלות

מה הן השאלות שצריך לשאול את עצמכם בהכנת תוכנית עסקית משלכם?אריק יואן הגיע לארה"ב מסין…
איך להקים עסק מצליח - המרכיבים האסטרטגיים בתהליך המכירה

איך להקים עסק מצליח - המרכיבים האסטרטגיים בתהליך המכירה

איך להקים עסק מצליח? מה תפקידם של אנשי השירות, הטכני והתפעול בתהליך המכירה?כיצד הם יכולים…
פיתוח מנהלים

פיתוח מנהלים

המשאב האנושי בכלל, והדרג הניהולי בפרט, הם הגורמים החשובים והמהותיים ביותר להצלחתם של ארגונים, במיוחד…
כיצד לבנות אסטרטגיה מנצחת?

כיצד לבנות אסטרטגיה מנצחת?

מהי אסטרטגיה שיווקית? למי היא נחוצה?סביבת העסקים התחרותית והדינמית, מחייבת את בעלי העסקים שביניכם להסתייע…
ליווי מערך המכירות

ליווי מערך המכירות

כדי לשפר את ביצועי הארגון ולהגדיל משמעותית את נפח הרווחים שלך ממכירות, אין ספק ששכירת…
ייעוץ מכירות  - כיצד לבחור יועץ מכירות שיגדיל לכם את המכירות בחברה

ייעוץ מכירות - כיצד לבחור יועץ מכירות שיגדיל לכם את המכירות בחברה

מהו ייעוץ מכירות ומהם הנושאים המטופלים בתחום ייעוץ מכירות? כיצד מנהלים צוות מכירות בצורה המיטבית…
מערך מכירות לעסק - כיצד תדאגו להגדלת המכירות של העסק

מערך מכירות לעסק - כיצד תדאגו להגדלת המכירות של העסק

מערך מכירותמהם הכלים החשובים היכולים לסייע לכם להוביל לשיפור במכירת? האם קיימת שיטה ממשית להגדלת…
אסטרטגיית שיווק

אסטרטגיית שיווק

בניית אסטרטגיית שיווק מנצחתכמה פעמים ראית קמפיין שיווקי מדהים וחשבת לעצמך, "וואו, איך אני לא…
תסריט שיחה מכירות - כללים עשה ואל תעשה

תסריט שיחה מכירות - כללים עשה ואל תעשה

תסריט שיחת מכירהעל אף כלי השיווק הרבים והמגוונים הקיימים היום בשוק, השיווק הטלפוני עוד חי…
בניית תסריט שיחה - עשה ואל תעשה

בניית תסריט שיחה - עשה ואל תעשה

על אף כלי השיווק הרבים והמגוונים הקיימים היום בשוק, השיווק הטלפוני עוד חי ובועט. הפנייה…
דילוג לתוכן