דף הבית » שיפור מערכי שירות וחווית הלקוח
ניהול חווית הלקוח ושיפור מערכי שירות
אסטרטגיות מובילות לשיפור חווית לקוח
שיפור תהליכי שירות לחווית לקוח מיטבית
במה נתמקד במסגרת שיפור מערכי השירות?
שיפור חווית הלקוח היא המטרה העסקית העיקרית בתהליכי שירות מיטביים, על מנת לייצר קשר חיובי עם הלקוחות שלכם , שיפור בחווית הלקוח תביא לתוצאות חיוביות של שביעות רצון , העמקת העסקאות, יצירת שגרירים ותועלות משמעותיות עקיפות לארגון שלכם באמצעות: מידול צרכי הלקוחות במתן מענה עם כלים מובנים בהתאמה אישית, אוגדן שירות מקצועי, יצירת תקשורת שירותית , דיגיטציה וטכנולוגיה בשירות ליצירת הנגשה פשוטה ונוחה ללקוחות
לטובת שימור לקוחות אנו נגדיר את האסטרטגיה והטקטיקה היישומית לשימור ותמיכה בלקוחות הקיימים
באמצעות בניית : שירות מקצועי אישי, אוגדן עם מענה לכלל הצרכים, חיזוק מערכת יחסים, הצעת ערך ללקוח, כלים למשאב האנושי לתקלות ובעיות, הגדרת הטבות/הנחות, תכנים נאמנים והגדרת סוגי לקוחות
שימור הלקוחות משמעותי מאוד לארגון שלכם שכן באמצעותו נגדיל את ההכנסות, נייצר תכנית שגרירים לטובת לקוחות חדשים
מסע לקוח הוא התהליך שהלקוח עובר אתכם לאורך כל הדרך ומפרט את כלל האינטראקציות (מגע) הפעולות מהרגע שהוא מתחיל לחקור את המוצר או השירות שלכם ועד לסיום התהליך ולאחריו, מטרת המסע לקוח היא לייצר תהליך מקצועי חיובי בהתאם לצרכי הלקוח, לשפר את תהליך המכירה והשיווק מול הלקוח באמצעות שקיפות הנגשה וחווית משתמש דיגיטלית חכמה
אסטרטגיית חווית הלקוח משקפת את הגישה העסקית שלכם ליצירת חוויה מקצועית שירותית ומרתקת עבור הלקוחות , האסטרטגיה כוללת את כל המגעים החשובים במסע לקוח ומכילה פעולות ושיטות אשר ישפיעו על חווית הלקוח שלכם לחיובית ומשמעותית ע"י הבנת צרכי הלקוחות באמצעות ראיונות, קבוצות מיקוד, סקרים, ניתוחים מעמיקים במחלקת השירות ועוד
שירות לקוחות היום היא המחלקה האסטרטגית ביותר בארגון שכן זה התהליך הלקוח מתחיל לאחר רכישה, מערך שירות לקוחות מסייע לשפר את החוויה עם הלקוחות שלכם ביצירת אמון וקשר חיובי, שימור לקוחות והעמקת עסקאות ויצירת שגרירים
מה כולל השירות חווית הלקוח?
במסגרת שירות שיפור חווית הלקוח נסייע לכם במגוון תחומים לצורך שימור הלקוחות, הגדלת הפעילות העסקית, וניהול מסע הלקוח.
- הגדלת רמת שביעות רצון לקוח קיים
- הקטנת אחוז לקוחות נוטשים
- הגדלת רמת הנאמנות של לקוח קיים
- הגדלת מכירות מלקוחות קיימים
דיאגנוסטיקה
מיפוי, ניתוח ואבחון יסודי המצב הקיים לקוח סמוי סקרים קבוצות מיקוד נתונים
בהתאם לבנצ'מארק בשוק
המלצות
בניית
אסטרטגייה
וטקטיקה שירות
בניית אוגדן
שירות כולל
SLA
בניית מדדים
תפוקות ותוצרים
בניית
אוגדן מכירות
בניית מסע
לקוח שלם
בניית חווית
לקוח שלם
בניית מסרים
שירותים
לאורך כל המשפך
ליווי יישום
והטמעה
בפועל
מיפוי המצב הקיים האתגרים הארגוניים הקיימים
המלצות אופרטיביות ומפת דרכים
תכנית ארגונית עם לוחות זמנים
בהתאם לאסטרטגיה
ליווי יישום והטמעה תכנית העבודה והאסטרטגיה
לאחר הטמעת שינויים ארגונים
מה מיוחד בשירות שיפור חווית הלקוח שלנו?
- ניסיון עשיר של יותר מ15 שנה של ייעוץ וליווי עסקי מוצלח לחברות בינוניות וגדולות
- הניסיון הרב שלנו עם לקוחות בעשור האחרון מעיד על גידולים של עשרות אחוזים במגוון פרמטרים שנמדדו והחזר ההשקעה גבוה בפרק זמן קצר.
- פתרונות השירות המוצעים על ידינו מותאמים לכל ארגון באופן פרטני ולמטרה העיקרית שלשמה מנהלי הארגון שוכרים את שירותינו.
- היכולת שלנו לשלב בין כמה תחומים עסקיים מאפשרת לנו לבנות תכנית חכמה שלוקחת בחשבון שיקולים והשלכות על תחומים נוספים
התוצרים במסגרת שיפור חווית הלקוח:
- חווית לקוח חיובית
- שביעות רצון לקוחות
- הגדלת הכנסות מלקוחות קיימים
- מחלקת שירות "כמכירה מייעצת"
- יצירת שגרירים
- יצירת יתרון תחרותי ובידול באמצעות שירות
איך הייעוץ שלנו עובד
CASE STUDY
למדו איך שיפור חווית הלקוח שלנו עזר לחברות לצמוח
CASE STUDY 4 | מכללה
CASE STUDY 5 | בריאות
CASE STUDY 2 | פנאי
מה אומרים עלינו...
גיא גרניאק
מנכ"ל ניגא
אלעד כץ
מנכ"ל יקב קסטל Domaine du castel
עדי גל
סמנכ"לית שיווק שחל
רועי הכוכבי
סמנכ"ל דור אלון אנרגיה בישראל (1988) בע"מ
סיגל יאקה
סמנכ"לית חטיבת לקוחות אמריקן לייזר
לימור קולמן
מנכ"לית שחיה TI
מיכל שנל
מנכ"לית אפוסטרפיה
יגאל בראון
מנכ"ל -הבצפר
יקי אמסלם
משנה למנכ"ל– משאבים הקבוצה לצמיחה כלכלית
רו"ח יובל זילברשטיין
מנכ"ל פרומתאוס ייעוץ כלכלי
ענבל יעקב
המכון הטכנולוגי חולון HIT
אייל שבח
שותף מייסד פרומתאוס ייעוץ כלכלי לחברות ועסקים
סיגל רווה
מנכ"לית LAIKA ISRAEL
רונן עמיחי
מנכ"ל איתן עמיחי הדברה
חן בן יחזקאל
מנהל סחר תחום גדולים קבוצת שטראוס
גילי דיין
בעלים ומנכ"ל אתר JOBY וניצן משאבי אנוש
מימון ישיר
יניב זיידנברג
רויטל סגל
מנהלת פורום נשים בעסקים וקריירה, המשרד לקידום מעמד הנשים לשוויון מגדרי, עיריית ראשל"צ
גלית מור
מנכ"לית SHOPOLIST
אמיר הנגבי
בעלים ומנכ"ל חברת המיתוג הקמעונאי אידאה
מומלץ לקרוא מאגר ידע
מאמרים וחומרים נוספים שעשוים לעניין אותך