שיפור שירות לקוחות
כלקוחות, כל אחד ואחת מאיתנו, מצפה לקבל את השירות הטוב ביוצר מצד נותני השירות, כאשר חווית הקנייה שלנו מבוססת ברובה על השירות והיחס האישי אותו נקבל. כפועל יוצא מכך, כל בית עסק, חייב לפעול באופן רציף וקבוע לצורך שיפור השירות הניתן על ידו, ואין זה משנה מהו סוג השירות המוצע וכיצד הוא ניתן ללקוח: באופן פרונטאלי או במסגרת מתן שירות מרחוק. כיום, שיפור שירות, מהווה חלק אינטגראלי מכל תהליך של ליווי עסקי הניתן לבתי עסק, חברות וארגונים בסדרי גודל שונים, וזאת לנוכח המודעות ההולכת וגוברת בקרב בעלי עסקים, חברות וארגונים, לחשיבותו של מרכיב השירות גם כאמצעי של שימור לקוחות וגם כאמצעי שיווקי להגדלת מחזור המכירות וגיוס מתמיד של לקוחות חדשים.
שיפור שירות בבית העסק – כיצד?
שיפור שירות ללקוח היא פעולה הניתנת ליישום באמצעות מתן דגש למספר תחומים מרכזיים הקשורים באופן ישיר או עקיף למערך השירות של בית העסק, כאשר תהליך השיפור חולש על כל מחלקות הניהול ו/או מערכי השיווק והמכירות של בית העסק. על מנת להוביל לשיפור מתמיד בנושא השירות הניתן על ידי נציגי בית העסק ו/או בעליו לקהל הלקוחות, מומלץ לפעול על פי הנקודות הבאות:
- בצעו מיפוי ראשוני של כל נקודות המפגש בין נותני השירות לקהל הלקוחות – מטרת המיפוי היא לאתר חוזקות ו/או חולשות במערך השירות ולבצע התאמות ושינויים בהתאם לצורך
- הגדירו ברמה הניהולית את מדיניות השירות אותה אתם רוצים להנהיג בבית העסק וקבעו מספר כללי ברזל בנושא השירות.
- בצעו מחקרי עומק בקרב קהל הלקוחות שלכם על מנת לבחון את שביעות רצונם מרמת השירות המוצעת להם בבית העסק.
- הקפידו על קיומן של שיחות משוב עם העובדים האמונים על נושא השירות בבית העסק ובררו איתם נקודות והצעות לייעול ושיפור השירות.
- קיימו באופן תדיר וקבוע קורסים והדרכות לנותני השירות בבית העסק לצרכי שיפור מיומנויות מקצועיות בתחום השירות.
- הטמיעו מערכות טכנולוגיות ו/או פיצ'רים שונים התומכים במתן שירות מרחוק לקהל הלקוחות.
- הקפידו על תהליכי בקרה לצורך מדידת רמת השירות בבית העסק, לרבות, הפעלת לקוח סמוי מעת לעת.
כמה נקודות לסיכום
הקפדה יתרה על נושא השירות תוך יישום תהליך מתמיד של שיפור שירות ללקוח, הן פעולות אשר יסייעו גם לכם להצטיין ברמת השירות ללקוח, ובתוך כך, להפוך כל לקוח שלכם ללקוח שופע המלצות עליכם. אנחנו בחברת Marketing Solutions, מאפשרים לכם ליהנות ממגוון רחב של פתרונות מעשיים לצורך שיפור שירות מתמיד בבית העסק, וזאת באמצעות סדנאות וקורסים שונים המיושמים על ידינו לאנשי המכירות ונותני השירות, לצד, תהליכי ליווי עסקי במסגרתם מושם דגש מרכזי על נושא השירות המוענק מצידכם לקהל הלקוחות. למידע נוסף בנושא אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר כאן ולהבטיח לעצמכם ליווי עסקי מקצועי לשיפור ביצועים עסקיים בכל פרמטר, לרבות, שיפור השירות ללקוח.
מה אומרים עלינו...
גיא גרניאק
מנכ"ל ניגא
אלעד כץ
מנכ"ל יקב קסטל Domaine du castel
עדי גל
סמנכ"לית שיווק שחל
רועי הכוכבי
סמנכ"ל דור אלון אנרגיה בישראל (1988) בע"מ
סיגל יאקה
סמנכ"לית חטיבת לקוחות אמריקן לייזר
לימור קולמן
מנכ"לית שחיה TI
מיכל שנל
מנכ"לית אפוסטרפיה
יגאל בראון
מנכ"ל -הבצפר
יקי אמסלם
משנה למנכ"ל– משאבים הקבוצה לצמיחה כלכלית
רו"ח יובל זילברשטיין
מנכ"ל פרומתאוס ייעוץ כלכלי
מומלץ לקרוא מאגר ידע
מאמרים וחומרים נוספים שעשוים לעניין אותך