Marketing Solutions - ליווי עסקי לשיפור ביצועים

איך להגדיל מכירות בעסק

שיווק גרילה
 
הקשב למאמר
Getting your Trinity Audio player ready...

גיבשנו עבורכם את המתכון להצלחה גם ללא תקציב שיווק

אם היינו אומרים לכם "מחר בבוקר יש לכם  0₪ בתקציב השיווק", כנראה הייתם אומרים לנו: "לא נגיע לעולם ליעד", "אי אפשר למכור", "לסגור את העסק", "אין זכות קיום לחברה ".

אז יש לנו בשורות אחרות לספר לכם…, אנחנו לעיתים קרובות מעודדים צמצום בתקציב השיווק – זה משרת את הארגון, איך? בהמשך נגלה לכם…. 

הידעתם שבנתונים משנת 2020, בתחום ה-B2C פרסום ממומן היווה יותר מ 60% מנתח תקציב שיווק ופרסום ובתחום שיווק ה B2B – פרסום ממומן היווה יותר מ 40% מנתח תקציב שיווק ופרסום?

בשנת 2022 החלטנו יחד עם מחלקת השיווק של אחד מבתי ההשקעות המבוילים לקצץ  90% בתקציב פרפורמנס לידים החודשי ובמקביל אתגרנו את מחלקת המכירות להגעה ליעד חודשי של 105%, המחלקה הגיעה ליעד שיא של  108% הגבוה ביותר עד כה וחסכו 103,000 ₪ בתקציב… הכל אפשרי. 

אז איך עושים את זה?! לפני הכל צריך להבין מספר הנחות יסוד חשובות:

  • כל ארגון עסקי חייב למכור בכל עת ובכל מצב – עם שיווק ובלי שיווק 
  • אסור לשים את כל הביצים בסל אחד ולכן הפרסומים הממומנים הם סוג של מלכודת דבש 
  • תקציב שיווק גדול תמיד נוגס ברווח שלכם 
  • אף אחד לא רוצה להפוך להיות מפלצת לידים שצריך כל הזמן להאכיל 
  • זה בסדר מעת לעת לצמצם תקציבי שיווק  
  • יש צורך ב"חינוך פנים ארגוני" 
  • לפני 20 שנים ויותר מכרו עם פחות תקציב שיווק 
  • היום יש עוד דרכים טובות לייצר מכירות איכותיות  

אז מהם הדרכים והשיטות להגדיל מכירות ללא תקציבי שיווק?

  1. תוספות מכירה – כל מה שהוא מעבר למכירה הראשונית/העיקרית של הלקוח, רובנו מזלזלים ולא באמת ממוקדים שם, הם חייבים להיות חלק מיעדי המכירות ובשביל להצליח יש למקד את אנשי המכירות בהצעות ערך ולספק להם כלים מכירתיים ואחד מהם חשוב מאוד הוא תפריט שיחה מותאם.
    סוגי תוספות מכירה באים לידי ביטוי בהגדלת תדירות הרכישה , הגדלת פוטנציאל הרכישה אצל לקוחות קיימים, הגדלת סל רכישה (אפסל) – ברכישה, לאחר רכישה, מוצרים משלימים/צולבים (קרוסל) – ברכישה, לאחר רכישה, באנדלים, השקות והפניות.

    רוב אנשי המכירות לא אוהבים הפניות וגם לא מאמינים בכלי הזה, יחד עם זאת זה עשוי להיות הכלי הטוב והממיר ביותר לסגירת עסקה אם מבצעים אותו נכון, שמבצעים לא טוב הוא כלי גרוע.

    צריך להתייחס לאופן הפניה, תסריט השיחה הייחודי, קהל המפנה, למודל התגמול, לקחת מספר הפניות ולא אחת והכי חשוב לתת יעדים ולמדוד את איש המכירות. רק כך ניתן להצליח.  

 

  1. שרות מוכר – יש פוטנציאל רב במסגרת שירות מגיב ושירות יוזם וזה חייב לבוא עם הצעת ערך באופן והתזמון הנכון ("אני יכול להמליץ לך על משהו…"?)
  2. דאטה – כל לקוח לקוח שפנה אליכם בעבר הוא רלוונטי בהווה וגם בעתיד. הוא פוטנציאל. מפו את כל השאטה הקיימת שלכם לפי סוגי לקוחות וסטטוסים שלהם, נקטו יוזמה ופנו אליהם . בנו תכנית פעולה מראש המשלבת את מיפוי הראשוני של הדאטה, המשאב האנושי, ההצעה ללקוח הפוטנציאלי, תגמול, תסריט ולוחות זמנים.
  3. קריאה והנעה לפעולה – השתמשו בקריאה לפעולה בכל אינטרקציה שיש לכם, אם זה ברשתות חברתיות, מיילים, חתימה…
  4. אורגני וויראלי – העניקו ערך מוסך גבוה מדוון ולאורך זמן תוך ארטיביות בכל הרשתות החברתיות: פוסטים, קבוצות, הודעות, תמונות, טקטסים, סרטונים, מצגות… בנו תכנית גאנט ושלבו בו סקרים, מחקרים, שיתופים ועוד
  5. כלים שיווקים יעילים וזולים – שיחה טלפונית, ווטסאפ, דיוורים, שיתופי פעולה, קהילה /מועדון/תכנית נאמנות, קידום האתר ב SEO, השתמשו בלקוחו שלכם כשגרירים שלכם.

    כל אלו ישרתו אתכם נאמנה.

בהצלחה! 

רוצים להתייעץ ולקבל עוד תובנות שיעזרו לכם לשפר ביצועים?
אנו מעניקים חצי שעה ייעוץ בפגישת זום עמנו ללא עלות בנושא שיפור ביצועים אצלכם.
הבחירה שלכם 🙂

להלן לינק לתאום פגישה http://www.bit.ly/3Y30Az4

כותב המאמר: מיטל הדר

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו
מהם הדברים החשובים ביותר בתכנית המכירות שלכם

מהם הדברים החשובים ביותר בתכנית המכירות שלכם

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... זה די מדהים, בשנים האחרונות אנחנו נתקלים…
כשלונות החברות הגדולות במסע לקוח ואוטומציה

כשלונות החברות הגדולות במסע לקוח ואוטומציה

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... אם פעם תהליך מכירה היה התקשרות קצרה…
ממשאב אנושי להון אנושי

ממשאב אנושי להון אנושי

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... "אני מעריך שהתרומה של המשאב האנושי אצלנו…
ניהול הידע הפנים ארגוני

ניהול הידע הפנים ארגוני

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... את הסיפור הזה כולם שמעו – חברה…
להתחיל את השנה אחרת

להתחיל את השנה אחרת

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... ברוכים הבאים לשנת 2024! וזה בדיוק הזמן…
סיכום שנה עסקית

סיכום שנה עסקית

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... הנה אנחנו מוציאים את עצמנו בסוף השנה…
אסטרטגיית לקוחות קיימים

אסטרטגיית לקוחות קיימים

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... אחד הנכסים העסקיים החשובים ביותר הוא הלקוחות…

מזל טוב ליום הולדתך!

מנהל/ת יקר/ה! זו ההזדמנות שלנו לאחל לך יום הולדת שמח, מאחלים לך שפע של בריאות…

מתנות לכבוד השנה החדשה -2023

מנהל יקר! זו ההזדמנות להודות לך על היותך חלק מקהילת הניוזלטר שלנו – פותחים, קוראים,…
חלק 2: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול

חלק 2: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... בחלקן הראשון, סקרנו בהרחבה את הדגשים הכי…
חלק 1: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול

חלק 1: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... בחלק הראשון של כתבה זו נסקור את…
תכנית עבודה - חלק 2

תכנית עבודה - חלק 2

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... בחלק הראשון סקרנו את העקרונות לבניית תכנית…
תכנית עבודה - חלק 1

תכנית עבודה - חלק 1

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... אז מהם הדגשים החשובים ביותר בבנייה ודיוק…
תרשימי זרימה עבור תהליכים עסקיים

תרשימי זרימה עבור תהליכים עסקיים

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... אחד הנושאים החשובים בהצלחה עסקית הוא דיוק…
שיפור ביצועי מכירות B2B

שיפור ביצועי מכירות B2B

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... מה חשוב ללקוח B2B בתהליך המכירה ?…
המתכון להצלחה בעסקים קטנים

המתכון להצלחה בעסקים קטנים

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... גיבשנו עבורכם את הדגשים הכי חשובים להצלחה…
איך להגדיל את המכירות בעסק?

איך להגדיל את המכירות בעסק?

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... בלא מעט חברות וארגונים המבקשים להביא לפיתוח…
תהליכים פנים ארגונים מקדמים

תהליכים פנים ארגונים מקדמים

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... אחת השאלות המעניינות בקרב לא מעט מהלקוחות…
כמה כסף הWhatsApp שלכם עשוי להוסיף לכם בשורת ההכנסות?

כמה כסף הWhatsApp שלכם עשוי להוסיף לכם בשורת ההכנסות?

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... מיטל הדר ממרקטינג סולושנס משתפת אותך בנתונים…
דגשים לבחירת מנהל פרויקט לטובת מערכת CRM

דגשים לבחירת מנהל פרויקט לטובת מערכת CRM

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... איך לבחור פרויקטור מתוך הארגון שלכם להובלת…
האם מערכת תפתור לכם את הבעיה

האם מערכת תפתור לכם את הבעיה

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... כמו בכל חברה עסקית דינמית , התהליכים…
שינוי קיצוני במכירות

שינוי קיצוני במכירות

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... אחת התופעות היותר מפחידות מנהלי מכירות ושאנו…
איך להעצים ולהגדיל מכירות בבלאק פריידי

איך להעצים ולהגדיל מכירות בבלאק פריידי

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... הזדמנויות יש לקחת ולנצל עד תום, בייחוד…
כיצד להגדיל יחס המרה מלידים באיכות נמוכה?

כיצד להגדיל יחס המרה מלידים באיכות נמוכה?

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... לא נמאס לכם לבזבז סכומים ותקציבים עצומים…
וובינר הסינרגיה בין השיווק למכירות

וובינר הסינרגיה בין השיווק למכירות

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... לקבלת המצגת – לחץ כאן! לקבלת המצגת…
חווית שירות - מערכת היחסים בין העסק ללקוח

חווית שירות - מערכת היחסים בין העסק ללקוח

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... "לקוח מרוצה מספר לחבר אחד או שניים,…
כיצד לבחור במערכת CRM מדויקת לצרכי הארגון שלך?

כיצד לבחור במערכת CRM מדויקת לצרכי הארגון שלך?

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... מערכת CRM מהווה כלי הכרחי לכל ארגון.…
קשר עם הלקוחות שלנו  - תקשורת רב ערוצית : מולטי צ'אנל -  Multi-Channel ו - הומני צ'אנל - Omni-Channel

קשר עם הלקוחות שלנו - תקשורת רב ערוצית : מולטי צ'אנל - Multi-Channel ו - הומני צ'אנל - Omni-Channel

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... תקשורת רב ערוצית: מולטי צ'אנל והומני צ'אנל…
ניהול קשרי לקוחות באמצעות מערכת CRM

ניהול קשרי לקוחות באמצעות מערכת CRM

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... גם אתם הייתם רוצים מערכת CRM מקיפה…
כיצד לבנות מסע לקוח

כיצד לבנות מסע לקוח

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... מסע לקוח הינו בין התהליכים השיווקים החשובים…
דילוג לתוכן