דף הבית » ייעוץ שיווקי
ייעוץ שיווקי לחברות
שיווק ממוקד תוצאות
לטובת יצירת הגדלת חשיפה ומודעות, מכירות ובידול תחרותי
שיווק מוביל תוצאות מדידות
ייעוץ שיווקי הוא המנוע הבסיסי שיוביל את החברה שלכם לתוצאות טובות יותר ,ותורם לחברה שלכם בכמה היבטים מרכזיים יצירת חשיפה, יצירת מודעות ,יצירת לידים/לקוחות רלוונטיים לחברה שלכם , חיזוק שימור הלקוחות הקיימים תהליכי מכירה מיטביים מושפעים באופן ישיר מאסטרטגיה וטקטיקה השיווקית שלכם מדובר על אמצעי משמעותי מאוד למימוש הפוטנציאל העסקי בחברתכם, לשיפור הביצועים, ליצירת בידול תחרותי משמעותי, גיוס לקוחות חדשים, שיפור המכירות. למעשה, ייעוץ שיווקי היום הפך להיות כלי מרכזי וראשוני בחשיבותו לפני תהליך מכירה, במהלך תהליך מכירה ולאחר תהליך מכירה (סגירה/הפסד)
במה נתמקד במסגרת הייעוץ השיווקי?
אסטרטגיה שיווקית
בניית אסטרטגיה שיווקית הכוללת אפיון כלל הפעילות השיווקית והפרסומית שלכם בדגש על צרכי הלקוח שלכם,יצירת בידול ויתרון תחרותי בשפה תועלתית כולל יעדים, מדדים בקרה ואופטימיזציה בכל פעולה ,טקטיקה המפרטת את הפעולות הערוצים התדירות המסרים וכו
מסע לקוח
בניית מודל עסקי שמטרתו היא לבנות מערכת יחסים עם לקוחות פוטנציאלים ולשמר או לקדם את מערכת היחסים עם לקוחות קיימים. במסגרת מסע לקוח הלקוח יבנה תהליך זיהוי גולשים המתעניינים במוצר והמרתם ללקוחות קבועים או לחילופין טיפוח וחיזוק הקשר עם לקוחות קיימים ואף שדרוגם לשגרירים של המותג
שיווק דיגיטלי
שיווק דיגיטלי – Digital Marketing ניהול כלל מאמצי השיווק והפרסום בדיגיטל במטרה לייצר חשיפה ומודעות ללקוחות חדשים, וחיזוק התקשורת עם לקוחות קיימים
באמצעות :יצירת חשיפה מודעות לידים ומכירות, החל ממסר שיווקי , קריאייטיב, עיצובים גראפיים, נכסים דיגיטליים, בחינת ערוצים מדיומים, אוטומציות, מערכות דיגיטליות תומכות ועוד
אוטומציות שיווקיות
יישום מסע לקוח שלם לאורך כל המשפך באמצעות מערכות טכנולוגיות באינטגרציה מלאה במטרה להגדיל את יחס ההמרה, האוטומציה נבנית בהתאם להגדרת המסע לקוח הכולל מסרים מועדים סוגי מדיומים , אוטומציה שיווקית באה לידי ביטוי במערכות : הומניצ'אנל, CRM, דיוורים/ניוזלטר, ווטסאפ ועוד
פיצוח קריאטיבי לשיווק אפקטיבי עבור חברות וארגונים הפונים לעסקים (B2B) החל מקריאייטיב, בניית מאגר דאטה, ערוצים ופעולות רלוונטיות כגון: לינקדאין, ניזולטר, כנסים, וובינרים, כולל בניית מסרים ואוטומציות , ניסוח מיילים, הודעות ווטסאפ, טקטיקה ייחודית ל-B2B לשיווק תומך מכירה ועוד
מחקר שוק
מחקר שוק מהווה כלי משמעותי מאוד על מנת להבין את השוק, צרכי הלקוחות, אתגרי השוק, תחרות, ולפתח בהתאם את האסטרטגיה השיווקית המנצחת לקידום החברה שלכם
את המחקר שוק נבצע באמצעות: סקרים טלפוניים, סקרים דיגיטליים, תצפיות, ראיונות עם לקוחות, קבוצות מיקוד, מודיעין עסקי, איסוף נתוני רשת, ניתוח טרנדים בשוק ועוד
מיתוג מעסיק
מיתוג עסקי ( Branding) הינו תהליך מובנה לבניית תדמית של החברה שלכם , ומשפיע על הדרך שבה המותג שלכם מוצג/נתפס בשוק ע"י הצרכנים, בתהליך אנו נחקור וננתח את הפעילות העסקית שלכם מבחינת שוק מטרה , נבנה בידול תחרותי , נגדיר עקורונות לערכים העסקיים , נאפיין תהליך שלם של זהות עיצובית מיתוג עיצובי הכולל שפה עיצובית שלמה החל מלוגו ,גופנים, צבעים מסרים
חומרים פרסומיים ושיווקים, בניית תכנית עקבית לניהול המותג בשוטף
בניית תכנית שיווק לקידום המוצרים/השירותים שלכם בארגון בקרב קהל הלקוחות הרלוונטי עבורכם לטובת הצלחת הקמפיין החל מאפיון קהל היעד וצרכיו, קביעת מטרות ויעדים עסקיים,תכנון הכלים והקמפיינים, פרסום דיגיטלי, דוורים, מדיה חברתית, יח"צ, וובינרים, אירועים ועוד,ניתוח ובקרת תוצאות לטובת ביצוע אופטימיזציה
איך היעוץ השיווקי שלנו עובד
בייעוץ שיווקי אנו מגדירים את ההשפעה על קהל היעד, מדייקים את הקהל יעד הרלוונטי בצורה מאוד מפורטת, מתכננים את האסטרטגיה השיווקית, בונים את כל תכנית השיווק והטקטיקה כולל הגדרת תקציב שיווק /פרסום נושם עם יעדים כמותיים ואיכותיים והכי חשוב מנהלים את זה חכם תוך ניהול אופטימיזציה -שינוע תקציב ,מיקוד קהלים, מיקוד מדיומים ספציפיים בהתאם לתוצאות, מיתוג נכון, מחברים בין השיווק למכירות
מי
הלקוח?
מיקוד והבנת
צרכי לקוח
מיקוד והבנת
צרכי לקוח
איתור
תועלות
יתרון
תחרותי
יתרונות ובידול
אל מול מתחרים
דיוק קהל
הלקוחות
הגדרת
הקהל
שפה
שיווקית
התאמת השפה
המסרים והפעילות
הפרסומית לקהל
קביעת מטרות
ברורות ומדויקות
להצלחת העסק
קביעת
מטרות
בניית
תהליכים
בניית תהליכים
יעילים בהתאם
לאסטרטגיית השיווק
בניית אסטרטגיות
פרסום מותאמות
אישית
פרסום
וקידום
תכנון
וביצוע
כולל שימוש ברשתות חברתיות, אוטומציות, קמפיינים דיגיטליים וכלים שיווקיים חדישים ויעילים
מדידת תוצאות
וביצוע עדכונים על
בסיס תוצאות
מדידת
תוצאות
מיקוד והבנת צרכי לקוח
מיקוד והבנת צרכי לקוח
מיקוד והבנת צרכי לקוח
מיקוד והבנת צרכי לקוח
מטרת התהליך בייעוץ שיווקי אתנו
יצירת חשיפה מודעות למותג שלכם , חימום במסע לאורך כל המשפך, הגדלת כמות הכנסות, כמות לקוחות, הגעה לקהלים רלוונטיים , מדידה בקרה ואופטימיזציה חכמה יותר לניצול חכם יותר של התקציב הפרסומי במדיה
- תוצאות מדידות
- הוזלת עלות ההרכשה
- ניהול מיטבי של תקציבי שיווק
לאילו תוצרים ותוצאות
נוביל אתכם במסגרת הייעוץ שיווקי
- מודעות וחשיפה בקרב קהלים רלוונטיים
- יותר לקוחות, יותר הכנסות
- חיזוק נאמנות לקוחות קיימים
- תהליך תומך למכירה מקצועי
- שיפור יחס ההמרה במכירה
- פתיחת הזדמנויות חדשות
- שיפור תוצאות הפרסום
- הוזלת עלות הרכשה שיווקית
- תקשורת פנים ארגונית מקצועית יותר
איך הייעוץ שלנו עובד
CASE STUDY
סיפורי הצלחה מעולם השיווק
CASE STUDY 1 | פיננסים
CASE STUDY 2 | פנאי
חברת בתחום הפנאי
המוכרת בערוץ הטלפוני מגוון סוגי מנויים לקהל הרחב. פעילות מכירה טלפונית.
CASE STUDY 4 | מכללה
מה אומרים עלינו...
אופירה
סמנכ"לית שיווק
נאווה מלכה
מנכ"לית חברת אפיקים תכנון פיננסי ופנסיוני.
יואב סוכרי
מנכ"ל ובעלים, זמן אמיתי
אלעד כץ
מנכ"ל יקב קסטל Domaine du castel
עדי גל
סמנכ"לית שיווק שחל
יוסי ברק
מנכ"ל ברק פיננסים
רו"ח יובל זילברשטיין
מנכ"ל פרומתאוס ייעוץ כלכלי
רונן הלפרין
משנה למנכ"ל טנדם קפיטל
ענבל יעקב
המכון הטכנולוגי חולון HIT
ניר שמול
בעלים ומנכ"ל חברת שניר נדל"ן
היתרונות בעבודה עם חברות ייעוץ שיווקי
מומלץ לקרוא מאגר ידע
מאמרים וחומרים נוספים שעשוים לעניין אותך מעולם השיווק והמכירות