מערך מכירות
מהם הכלים החשובים היכולים לסייע לכם להוביל לשיפור במכירת? האם קיימת שיטה ממשית להגדלת המכירות וכיצד תוכלו לנהל את אנשי המכירות שלכם בצורה המיטבית והיעילה ביותר? על כך ועוד בעמוד שלפניכם.
שיפור מתמיד של מערך המכירות חייב להוות את "מטרת העל" של כל בעל עסק או מנהל מכירות, וזאת לנוכח הקשר הישיר בין יעילותו של מערך המכירות לבין שורת הרווח התחתונה. חברות, ארגונים ועסקים אשר אינם פועלים באופן מתמיד וקבוע בתחום ניהול מכירות, עלולים למצוא את עצמם חסרי יכולת ותכנון בכל הנוגע להתמודדות עם שינויים דינמיים של השוק בו הם פועלים ובכך להותיר את הרווחים הגדולים והמשמעותיים למתחרים.
מערך מכירות לעסק – מהם הכלים החשובים היכולים לסייע לכם?
הגדלת מכירות היא פועל יוצא של תהליך פיתוח עסקי מתמיד בפעילותו של מערך המכירות, וכל זאת תוך שימת דגש על איתור בעיות וכשלים כאלו ואחרים בתהליך המכירה הנובעים בעיקר מחוסר ידע או מיומנות של אנשי המכירות. כפועל יוצא מכך, אחד מהכלים המעשיים ביותר היכולים לסייע לכם בתהליכי שיפור מכירות מתמיד בבית העסק, החברה או הארגון הוא קבלת שירות ייעוץ חיצוני בתחום המכירות. שירות מקצועי זה מיושם על ידי יועץ מכירות הבוחן את המצב הקיים באמצעות דו"חות סטטיסטיים ודו"חות כספיים ובהתאם לממצאי הבדיקה, נבנית עבורכם תכנית עבודה סדורה שמטרתה שכלול מערך המכירות בכל פרמטר.
במסגרת השירות, מושם דגש על פיתוח ו/או שכלול של מספר כלים חשובים היכולים לסייע לכם להוביל שיפור מכירות מתמיד וביניהם:
- הטמעת כלי מדידה ובקרה על פעילותו של מערך המכירות באופן כללי ותפקודו של כל איש/ת מכירה באופן פרטני
- פיתוח מודל תגמול המבוסס על יעדי מכירה ברי השגה לטווח הקצר, הבינוני והארוך
- פיתוח אמצעי עזר למכירה בהתאם לאופי וסוג תהליך המכירה הנדרש – מצגות פרזנטציה, גיבוש תורות מכירה (תסריטי שיחה + טיפול בהתנגדויות) וכדומה.
וכלי ניהול נוספים המותאמים לתהליך המכירה הרלוונטי ולאופן הפעלת מערך המכירות.
האם קיימת שיטה ממשית להגדלת מערך מכירות לעסק?
שיפור מכירות באופן מיידי מתאפשר בין היתר באמצעות סדנת מכירה המועברת לאנשי ונשות המכירות בבית העסק, החברה או הארגון. הניסיון המקצועי העומד לרשותנו בחברת Marketing Solutions מעיד על כך שסדנאות המכירה שלנו תורמות באופן ישיר להגברת המוטיבציה של אנשי המכירות וכפועל יוצא מכך הן מובילות לתהליכי הגדלת מכירות בטווח הקצר והבינוני. יחד עם זאת, המטרה של כל מנהל מכירות או בעל עסק הוא להוביל לשיפור מתמיד במכירות, ולכן, שיפור מכירות לאורך זמן מומלץ שייעשה במסגרת מה שאנחנו בחברתMarketing Solutions מכנים: האקדמיה הפנים ארגונית לשיפור ביצועים עסקיים לאורך זמן.
מהי האקדמיה הפנים ארגונית שלנו להגדלת מערך המכירות?
האקדמיה הפנים ארגונית היא מסלול לימוד והכשרה לצוותי המכירות אותו פתחנו על בסיס הניסיון המעשי ורב השנים שלנו בתחום הייעוץ האסטרטגי. מסלול זה ניתן להתאמה פרטנית לכל חברה, בית עסק או ארגון בהתאם לתהליכי המכירה הרלוונטיים לגביו, כאשר מטרת ההכשרה המעשית המיושמת על ידינו נועדה לצרכי שיפור ופיתוח הידע, הכישורים ומיומנויות המכירה גם עבור אנשי ונשות המכירה וגם עבור מנהלי המכירות.
פיתוח תכני ההכשרה וההדרכה נעשים לאחר הגדרת מטרות ויעדים בשיתוף פעולה מלא עם מנהלי המכירות מטעם החברה, ולאחר מיפוי מדויק של המצב הקיים ואיתור הבעיות והכשלים המאפיינים את פעילותו של מערך המכירות. ניתוח הנתונים על ידינו בשילוב פיתוח תוכניות עבודה סדורות המיועדות לצרכי שיפור מכירות מתמיד ולאורך זמן, מהוות בסיס לתכני ההדרכות השונות להן נדרשים אנשי/נשות המכירות ומנהלי/ות המכירות בארגון או בחברה וזאת בליווי בנייתה של אסטרטגיית מכירות מנצחת המותאמת לצרכי החברה/ארגון.
חשוב לנו שתדעו: סדנאות המכירה שלנו משלבות בתוכן נושאים המותאמים באופן פרטני לתהליך המכירה הרלוונטי לגביכם וזאת בנוסף לתכני העשרה בתחום המכירות כגון: ניהול משא ומתן, איסוף מידע על הלקוחות תוך כדי יצירת אינטראקציה איתם, שפת גוף ואופן השימוש בה ונושאים נוספים.
כיצד תוכלו לנהל את אנשי/נשות המכירות שלכם בצורה מיטבית ולאורך זמן?
במסגרת האימון האישי המוענק למנהלי/מנהלות המכירות, אנו שמים דגש על יישום כלים מעשיים באמצעותם ניתן לנהל את צוותי המכירה באופן המיטבי ולהוביל את אנשי/נשות המכירות לשיאים חדשים בכל פעם מחדש. כלים אלו משלבים בין הצבת יעדים ברי השגה לכל איש/אשת מכירות בהתאם ליכולותיו לבין כלי ניהול לצרכי בקרה ומדידה. כמו כן, מושם דגש על מתן כלים אימונים יישומים למנהל/ת המכירות, בהם הוא יוכל להסתייע לאורך זמן ולשלב אותם בפגישות עבודה אותן הוא מקיים באופן תדיר וקבוע עם אנשי/נשות המכירות. כלים אימוניים אלו נועדו בין היתר לצרכי שיפור ושכלול תהליכי המכירה, גידול מתמיד במספר הלקוחות והעסקאות, דרכים מעשיות לשימור לקוחות והקטנת אחוז הלקוחות הנוטשים ומטרות נוספות הנקבעות בהתאם לאסטרטגיה עסקית של החברה, לתהליך האבחון והניתוח המקדים שלנו.
שיפור מכירות לאורך זמן – מה חשוב לדעת?
בדומה לכל תחום מקצועי אחר בחיים, גם בתחום המכירות קיימת חשיבות רבה לרכישת מיומנויות מקצועיות ושיפור מיומנויות קיימות לאורך זמן, כאשר שיפור מתמיד במדדי מערך המכירות מתאפשר באמצעות פיתוח הטמעה ויישום של תורות מכירה ייעודיות המותאמות לתהליך המכירה הרלוונטי לגביכם. כפועל יוצא מכך, רב שילוב בין פיתוח אסטרטגיית מכירות המותאמת לצרכי הארגון/חברה/בית העסק לבין הקניית כלים מעשיים לכל אחד ואחת מאנשי המכירות באמצעות סדנאות מכירה, יכול להוביל להגדלת המכירות באופן רציף וקובע ולאורך זמן.
אם גם אתם רוצים להוביל לשיפור מתמיד במכירות, זה הזמן ליצור איתנו קשר כאן ולהבטיח לעצמכם פתרונות מעשיים להגדלת המכירות בכל רגע נתון.