Marketing Solutions - ליווי עסקי לשיפור ביצועים

האם מערכת תפתור לכם את הבעיה

Research Study Report Response Result Action Concept
 
הקשב למאמר
Getting your Trinity Audio player ready...

כמו בכל חברה עסקית דינמית , התהליכים אצלכם בארגון משתנים ומתעדכנים כל הזמן בין אם מדובר על תהליכים פנים ארגונים או מול גורמי חוץ -הלקוחות הפוטנציאליים/הקיימים במסע הלקוח, או אל מול ספקים ומשווקים.

השינויים בתהליכים אלו לא תמיד באים לידי ביטוי במערכות הארגוניות שלכם –  מערכת ה- CRM ,מערכת BI ,ERP , המרכזייה הטלפונית או הפורטל הפנימי של הארגון.

הניסיון שלנו בעשור האחרון מצביע כי מרבית החברות והארגונים סיגלו (ועדיין מסגלים) לעצמם גישה ודרך פעולה שגויה. הם מעדיפים לגשת ישר לעדכון המערכות מבלי למפות מראש את האתגרים, הכשלים, הנתקים. קרי – לאפיין אותם כולל הגדרה לתהליכים הנדרשים.

אחת הטעויות השכיחות שארגונים עושים היא ישר לכוון לפתרון ולהימנע מהאפיון הראשוני המתבקש והכל כך חשוב.

 לפניי שאתם רצים לתקן מערכת קיימת או לאתר מערכת חדשה וליישם עם האינטגרטור – קודם תרכיבו את הפאזל לפניי הירידה לביצוע ויישום. שלב דיוק התהליכים הוא אקוטי בין אם מדובר על תהליכים ועל תקשורת פנים ארגונית בין המחלקות, בתוך כל מחלקה, כלפי חוץ מול לקוח , משווקים, ספקים.

אז מה הם השלבים החשובים ביותר?

  • מינוי פרויקטור שמכיר היטב את התהליכים חוצי ארגון ובפרט את תחומי הליבה העסקיים

  • מיפוי הכשלים /החוסרים/ הנתקים /הנפילות /אי סדר לאורך כל המשפך

  • מיפוי הצרכים החדשים

  • הגדרת התהליכים הרצויים

  • בניית תרשימי זרימה מלאים בכל מחלקה

  • בניית תרשים זרימה בין כלל המחלקות

  • בניית תרשים זרימה לתהליך חיצוני מול לקוחות/ספקים/משווקים

  • הגדרת ובניית SLA בכל תרשים זרימה

  • דיוק המסרים/התוכן/התקשורת

  • הגדרת האוטומאציות הנדרשות

  • הגדרת האינטגרציות הנדרשות

  • הגדרת אפיון מלא למערכת בהתאם לכלל הסעיפים הקודמים – למאמר המלא: https://bit.ly/3H2w0hy

  • בחינת האפיון עם המערכת הקיימת/איתור מערכת העונה על הדרישות

  • שלב א' ביישום והטמעת עבודה בפועל על המערכת ע"י  מיישם/אינטגרור/המערכת עצמה – בדיקת המערכת בסביבת עבודה מבוקרת- טסטים, סימולציות ותרחישים

  • שלב ב' ביישום והטמעת המערכת למול קהל המשתמשים – כולל הדרכות מרוכזות פרונטליות, בנק סרטוני הדרכה, סימולציות, הדרכות פרטניות, אחד על אחד, משובים ודיוקים לפעולות ותהליכים במערכת תוך כדי תנועה.

אז אם שאלתם את עצמכם איזו מערכת יש להטמיע או איך נכון לעשות זאת עם המערכת הקיימת – אתם רצים מהר מדי. בכדי שהתהליך יהיה מיטבי מקצועי תשקיעו באפיון ממוקד.

לא תאמינו אילו תוצרים תזכו בתהליך כזה : שיפור תוצאות עסקיות בכל אפיק , שיפור תקשורת בין המחלקות השונות , שיפור שביעות רצון עובדים, חווית לקוח, תפוקות גבוהות יותר, שימור עובדים, נתונים מדוייקים, דוחות, ניתוחים וכמובן שיפור מתמיד של הביצועים!

בהצלחה!

כותב המאמר: מיטל הדר

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו
מהם הדברים החשובים ביותר בתכנית המכירות שלכם

מהם הדברים החשובים ביותר בתכנית המכירות שלכם

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... זה די מדהים, בשנים האחרונות אנחנו נתקלים…
כשלונות החברות הגדולות במסע לקוח ואוטומציה

כשלונות החברות הגדולות במסע לקוח ואוטומציה

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... אם פעם תהליך מכירה היה התקשרות קצרה…
ממשאב אנושי להון אנושי

ממשאב אנושי להון אנושי

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... "אני מעריך שהתרומה של המשאב האנושי אצלנו…
ניהול הידע הפנים ארגוני

ניהול הידע הפנים ארגוני

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... את הסיפור הזה כולם שמעו – חברה…
להתחיל את השנה אחרת

להתחיל את השנה אחרת

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... ברוכים הבאים לשנת 2024! וזה בדיוק הזמן…
סיכום שנה עסקית

סיכום שנה עסקית

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... הנה אנחנו מוציאים את עצמנו בסוף השנה…
אסטרטגיית לקוחות קיימים

אסטרטגיית לקוחות קיימים

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... אחד הנכסים העסקיים החשובים ביותר הוא הלקוחות…

מזל טוב ליום הולדתך!

מנהל/ת יקר/ה! זו ההזדמנות שלנו לאחל לך יום הולדת שמח, מאחלים לך שפע של בריאות…

מתנות לכבוד השנה החדשה -2023

מנהל יקר! זו ההזדמנות להודות לך על היותך חלק מקהילת הניוזלטר שלנו – פותחים, קוראים,…
חלק 2: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול

חלק 2: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... בחלקן הראשון, סקרנו בהרחבה את הדגשים הכי…
חלק 1: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול

חלק 1: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... בחלק הראשון של כתבה זו נסקור את…
תכנית עבודה - חלק 2

תכנית עבודה - חלק 2

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... בחלק הראשון סקרנו את העקרונות לבניית תכנית…
תכנית עבודה - חלק 1

תכנית עבודה - חלק 1

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... אז מהם הדגשים החשובים ביותר בבנייה ודיוק…
תרשימי זרימה עבור תהליכים עסקיים

תרשימי זרימה עבור תהליכים עסקיים

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... אחד הנושאים החשובים בהצלחה עסקית הוא דיוק…
שיפור ביצועי מכירות B2B

שיפור ביצועי מכירות B2B

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... מה חשוב ללקוח B2B בתהליך המכירה ?…
איך להגדיל מכירות בעסק

איך להגדיל מכירות בעסק

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... גיבשנו עבורכם את המתכון להצלחה גם ללא…
המתכון להצלחה בעסקים קטנים

המתכון להצלחה בעסקים קטנים

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... גיבשנו עבורכם את הדגשים הכי חשובים להצלחה…
איך להגדיל את המכירות בעסק?

איך להגדיל את המכירות בעסק?

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... בלא מעט חברות וארגונים המבקשים להביא לפיתוח…
תהליכים פנים ארגונים מקדמים

תהליכים פנים ארגונים מקדמים

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... אחת השאלות המעניינות בקרב לא מעט מהלקוחות…
כמה כסף הWhatsApp שלכם עשוי להוסיף לכם בשורת ההכנסות?

כמה כסף הWhatsApp שלכם עשוי להוסיף לכם בשורת ההכנסות?

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... מיטל הדר ממרקטינג סולושנס משתפת אותך בנתונים…
דגשים לבחירת מנהל פרויקט לטובת מערכת CRM

דגשים לבחירת מנהל פרויקט לטובת מערכת CRM

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... איך לבחור פרויקטור מתוך הארגון שלכם להובלת…
שינוי קיצוני במכירות

שינוי קיצוני במכירות

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... אחת התופעות היותר מפחידות מנהלי מכירות ושאנו…
איך להעצים ולהגדיל מכירות בבלאק פריידי

איך להעצים ולהגדיל מכירות בבלאק פריידי

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... הזדמנויות יש לקחת ולנצל עד תום, בייחוד…
כיצד להגדיל יחס המרה מלידים באיכות נמוכה?

כיצד להגדיל יחס המרה מלידים באיכות נמוכה?

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... לא נמאס לכם לבזבז סכומים ותקציבים עצומים…
וובינר הסינרגיה בין השיווק למכירות

וובינר הסינרגיה בין השיווק למכירות

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... לקבלת המצגת – לחץ כאן! לקבלת המצגת…
חווית שירות - מערכת היחסים בין העסק ללקוח

חווית שירות - מערכת היחסים בין העסק ללקוח

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... "לקוח מרוצה מספר לחבר אחד או שניים,…
כיצד לבחור במערכת CRM מדויקת לצרכי הארגון שלך?

כיצד לבחור במערכת CRM מדויקת לצרכי הארגון שלך?

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... מערכת CRM מהווה כלי הכרחי לכל ארגון.…
קשר עם הלקוחות שלנו  - תקשורת רב ערוצית : מולטי צ'אנל -  Multi-Channel ו - הומני צ'אנל - Omni-Channel

קשר עם הלקוחות שלנו - תקשורת רב ערוצית : מולטי צ'אנל - Multi-Channel ו - הומני צ'אנל - Omni-Channel

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... תקשורת רב ערוצית: מולטי צ'אנל והומני צ'אנל…
ניהול קשרי לקוחות באמצעות מערכת CRM

ניהול קשרי לקוחות באמצעות מערכת CRM

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... גם אתם הייתם רוצים מערכת CRM מקיפה…
כיצד לבנות מסע לקוח

כיצד לבנות מסע לקוח

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... מסע לקוח הינו בין התהליכים השיווקים החשובים…
דילוג לתוכן