Marketing Solutions - ליווי עסקי לשיפור ביצועים

איך להצליח בעסק – טיפים לעסק מצליח

matzos-s
 

כותב המאמר: מיטל הדר

הקשב למאמר
Getting your Trinity Audio player ready...

התקופה והמציאות העכשווית מהווה עבורכם הזדמנות מצוינת לעצור ולעשות סדר בארגון,  לחשוב ולבחון תהליכים ושיטות בצורה אחרת, שקולה ואובייקטיבית יותר כדי להביא את העסק שלכם להצלחה עסקית

טיפים לעסק מצליח - מתי פעם אחרונה עשיתם סדר פסח אצלכם בארגון?

 כנראה שלא יצא לכם לעשות סדר פסח אמיתי בארגונכם כשם שלא יצא ללא מעט חברות וארגונים במשק. אך פה בדיוק נמצאת ההזדמנות. מי שרוצה להצליח בעסק שלו ולהביא אותו להיות בצמיחה לעתים חייב לעצור ולהבין שהגיע הזמן לבצע שינויים.

קיבלתם החלטה לעשות זאת, יפה מאוד! אבל איך עושים זאת?

הכי קל ונכון זה להשתמש במודל ה SWOT ברמת הארגון וברמת המחלקות/תחומים: 

מפו את החוזקות, החולשות, ההזדמנויות, ואיומים. עשו זאת בצורה יסודית, שתפו את המנהלים שלכם ובהתאם שאלו את השאלות הנכונות, שאלות שלעיתים כולנו נמנעים מלשאול מפאת חוסר נוחות ונעימות, לחץ של זמן ושוטף ששואב.

אבל לפני השאלות!

היו אותנטיים עם עצמכם ואמצו את המצרך הנדיר ביותר בעת הקורונה והוא היוזמה, היזומה הארגונית. העזו, יזמו מהלכים חדשים, כאלו שיקדמו את הארגון. זה הזמן לבחון אסטרטגיה שיווקית, תהליכים ארגוניים, שיטות וממשקי עבודה.

מהר מאוד תבינו שגם הארגון שלכם יכול למקסם ולממש מעבר את הפוטנציאל שלו, קחו לכם כמה ימים ובדקו. ולפני הבדיקה והשאלות פעלו תוך כדי תנועה:

דברו דווקא עכשיו עם לקוחות עבר שלכם, וגם כאלו שלא הפכו להיות לקוחות שלכם ושאלו אותם (בסקר טלפוני או אינטרנטי) מה היו הסיבות לכך? מה היה חסר להם?

אל תשכחו את הלקוחות הקיימים שלכם, הם השגרירים שלכם. שאלו אותם מה היו רוצים לקבל עוד, נסו גם להבין מה מפריע להם.

 קחו את הלקוחות הגדולים שלכם ועשו להם משהו מיוחד, תנו להם דווקא עכשיו ערך מוסף גבוה – זה יכול להיות בשרות/ מוצר, בהצעה או אפילו בערך מסוג אחר שלא חשבתם עליו עד כה.

קחו לעצמכם יום שלם

שתפו את המנהלים שלכם כל אחד בתחומו וצאו עם תובנות שיכולות לקחת אותכם כמה צעדים קדימה, להתחלה חדשה וטובה יותר – מהלכים חדשים שעשויים לחזק את הקשר שלכם עם קהל הלקוחות שלכם, מוצרים או שירותים חדשים שאתם יכולים להציע, קהל יעד חדש, שיתופי פעולה חדשים וחשובים.

עברו על תכנית השיווק שלכם, האם היא מייצרת לכם מקסימום פרסום וחשיפה? האם התקציב מספיק לכם או שאולי צריך להגדיל אותו דווקא עכשיו?

האם מחלקת המכירות שלכם עומדת ביעדים שלה בצורה עקבית ואם לא אז מה הסיבה או הסיבות לכך?

אל תזנחו את כל התפעול וכל מה שתומך במכירה בשוטף, האם יש צורך לשנות, לגרוע או להוסיף ?

והכי חשוב תעצרו רגע ותקדישו מחשבה למשאב החשוב ביותר שלכם בארגון – לאנשים שלכם. הם עברו ועדיין עוברים תקופה לא פשוטה במציאות די הזויה. נסו לחשוב איך ניתן לחברם מחדש לערכי, יעדי ומטרות הארגון. אל תיקחו אותם כמובן מאליו, השקיעו בהם, עכשיו זה הזמן!

ושאתם שואלים, נסו למזער תחושות ולמקסם עובדות, צללו לתוך המספרים, ליעדים ולמדדים – הם יספרו לכם את הסיפור האמיתי ביותר. תתפלאו לדעת כמה אנו כמנהלים סומכים לא פעם ולא פעמיים על התחושות שלנו שלעיתים גם מטעות אותנו. תנו לנתונים ולעובדות לעשות לכם את הסדר.

אל תשכחו גם את הסדר אצלכם בתור מנהלים

שאל את עצמך:

  • מה אני, בתור מנהל צריך לעשות בשביל להשתפר? אילו מיומנויות ניהול אני צריך לשפר?
  • איך אני יכול לשפר את התקשורת הבינאישית שלי, בעיקר יכולת ההקשבה שלי? האם אני צריך לשפר את יכולת קבלת ההחלטות שלי ואם כן איך אני עושה את זה?
  • האם אני חוטא בניהול הזמן והמשימות שלי ומה אני צריך לעשות בשביל להספיק הרבה יותר בפחות זמן?
  • האם אני יודע לנטרל אשמה ( א– אגו, ש– שיפוטיות, מ– מצפון, ה– הנחת הנחות) בצורת ואופן הניהול שלי?
  • האם אני עושה מספיק עבור העובדים שלי? האם אני מהווה עבורם דוגמא? האם אני מניע אותם וגורם להם להיות מספיק יצירתיים?

וכמובן עוד לא מעט שאלות המעסיקות כל אחד ואחת מכם כמנהלים מובילים.

זכרו: ניהול זה מקצוע לכל דבר ועניין! אי אפשר להישאר ולדרוך במקום. התחילו בכך שתאמצו לכם  2 – 3 ספרים מקצועיים, ספרי ניהול המעשירים אתכם, התחילו לקרוא וליישם.

מהר מאוד נמצא את עצמנו שוב במרדף האינסופי שלא יאפשר לנו לעצור ולחשוב.

וזכרו, עכשיו זה הזמן, גם אם זה מספר ימים, עשו זאת, אתם לא תתחרטו!

 

בהצלחה!

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו
מהם הדברים החשובים ביותר בתכנית המכירות שלכם

מהם הדברים החשובים ביותר בתכנית המכירות שלכם

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... זה די מדהים, בשנים האחרונות אנחנו נתקלים…
כשלונות החברות הגדולות במסע לקוח ואוטומציה

כשלונות החברות הגדולות במסע לקוח ואוטומציה

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... אם פעם תהליך מכירה היה התקשרות קצרה…
ממשאב אנושי להון אנושי

ממשאב אנושי להון אנושי

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... "אני מעריך שהתרומה של המשאב האנושי אצלנו…
ניהול הידע הפנים ארגוני

ניהול הידע הפנים ארגוני

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... את הסיפור הזה כולם שמעו – חברה…
להתחיל את השנה אחרת

להתחיל את השנה אחרת

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... ברוכים הבאים לשנת 2024! וזה בדיוק הזמן…
סיכום שנה עסקית

סיכום שנה עסקית

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... הנה אנחנו מוציאים את עצמנו בסוף השנה…
אסטרטגיית לקוחות קיימים

אסטרטגיית לקוחות קיימים

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... אחד הנכסים העסקיים החשובים ביותר הוא הלקוחות…

מזל טוב ליום הולדתך!

מנהל/ת יקר/ה! זו ההזדמנות שלנו לאחל לך יום הולדת שמח, מאחלים לך שפע של בריאות…

מתנות לכבוד השנה החדשה -2023

מנהל יקר! זו ההזדמנות להודות לך על היותך חלק מקהילת הניוזלטר שלנו – פותחים, קוראים,…
חלק 2: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול

חלק 2: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... בחלקן הראשון, סקרנו בהרחבה את הדגשים הכי…
חלק 1: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול

חלק 1: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... בחלק הראשון של כתבה זו נסקור את…
תכנית עבודה - חלק 2

תכנית עבודה - חלק 2

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... בחלק הראשון סקרנו את העקרונות לבניית תכנית…
תכנית עבודה - חלק 1

תכנית עבודה - חלק 1

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... אז מהם הדגשים החשובים ביותר בבנייה ודיוק…
תרשימי זרימה עבור תהליכים עסקיים

תרשימי זרימה עבור תהליכים עסקיים

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... אחד הנושאים החשובים בהצלחה עסקית הוא דיוק…
שיפור ביצועי מכירות B2B

שיפור ביצועי מכירות B2B

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... מה חשוב ללקוח B2B בתהליך המכירה ?…
איך להגדיל מכירות בעסק

איך להגדיל מכירות בעסק

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... גיבשנו עבורכם את המתכון להצלחה גם ללא…
המתכון להצלחה בעסקים קטנים

המתכון להצלחה בעסקים קטנים

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... גיבשנו עבורכם את הדגשים הכי חשובים להצלחה…
איך להגדיל את המכירות בעסק?

איך להגדיל את המכירות בעסק?

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... בלא מעט חברות וארגונים המבקשים להביא לפיתוח…
תהליכים פנים ארגונים מקדמים

תהליכים פנים ארגונים מקדמים

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... אחת השאלות המעניינות בקרב לא מעט מהלקוחות…
כמה כסף הWhatsApp שלכם עשוי להוסיף לכם בשורת ההכנסות?

כמה כסף הWhatsApp שלכם עשוי להוסיף לכם בשורת ההכנסות?

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... מיטל הדר ממרקטינג סולושנס משתפת אותך בנתונים…
דגשים לבחירת מנהל פרויקט לטובת מערכת CRM

דגשים לבחירת מנהל פרויקט לטובת מערכת CRM

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... איך לבחור פרויקטור מתוך הארגון שלכם להובלת…
האם מערכת תפתור לכם את הבעיה

האם מערכת תפתור לכם את הבעיה

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... כמו בכל חברה עסקית דינמית , התהליכים…
שינוי קיצוני במכירות

שינוי קיצוני במכירות

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... אחת התופעות היותר מפחידות מנהלי מכירות ושאנו…
איך להעצים ולהגדיל מכירות בבלאק פריידי

איך להעצים ולהגדיל מכירות בבלאק פריידי

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... הזדמנויות יש לקחת ולנצל עד תום, בייחוד…
כיצד להגדיל יחס המרה מלידים באיכות נמוכה?

כיצד להגדיל יחס המרה מלידים באיכות נמוכה?

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... לא נמאס לכם לבזבז סכומים ותקציבים עצומים…
וובינר הסינרגיה בין השיווק למכירות

וובינר הסינרגיה בין השיווק למכירות

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... לקבלת המצגת – לחץ כאן! לקבלת המצגת…
חווית שירות - מערכת היחסים בין העסק ללקוח

חווית שירות - מערכת היחסים בין העסק ללקוח

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... "לקוח מרוצה מספר לחבר אחד או שניים,…
כיצד לבחור במערכת CRM מדויקת לצרכי הארגון שלך?

כיצד לבחור במערכת CRM מדויקת לצרכי הארגון שלך?

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... מערכת CRM מהווה כלי הכרחי לכל ארגון.…
קשר עם הלקוחות שלנו  - תקשורת רב ערוצית : מולטי צ'אנל -  Multi-Channel ו - הומני צ'אנל - Omni-Channel

קשר עם הלקוחות שלנו - תקשורת רב ערוצית : מולטי צ'אנל - Multi-Channel ו - הומני צ'אנל - Omni-Channel

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... תקשורת רב ערוצית: מולטי צ'אנל והומני צ'אנל…
ניהול קשרי לקוחות באמצעות מערכת CRM

ניהול קשרי לקוחות באמצעות מערכת CRM

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... גם אתם הייתם רוצים מערכת CRM מקיפה…
דילוג לתוכן