Marketing Solutions - ליווי עסקי לשיפור ביצועים

סמנכ"לי שיווק תפסיקו לאכול את ה-SHIT הזה

Depositphotos_45501451_xl-2015
 
הקשב למאמר
Getting your Trinity Audio player ready...

סמנכ"לי שיווק סובלים מכאבי בטן ובעיות מטבוליות.
הסיבות, הגורמים,התרופות.

במציאות בה כלי החשיפה האינטרנטיים הולכים ומאבדים מיעילותם, בסביבה תחרותית הנושפת בעורף, בתחרות מחירים המורידה את רווחיות העסק מוצאים עצמם סמנכל"י שיווק רבים מתמודדים יום יום עם מתח הולך וגובר.

ספקי הפרסום, ה"שותפים" ללידים, המדיות עצמן אינם יכולים לספק את איכות הפונה הנדרשת מחד ומאידך את הכמות היומית לתפקודו היעיל של העסק אותו הם מנהלים.
רמת מקצועיותו של סמנכ"ל השיווק נמדדת בהיקף התוצאות אותן הוא או היא מביאים.

לרוב, הישענות על נותני שירות היא היא שתקבע את מידת ההצלחה או הכישלון. שלא כמו בתחומי מקצוע אחרים, מקצוע סמנכ"ל השיווק בארגון אינו מותיר לו את הזמן, היכולת או שיתוף הפעולה להמציא את הגלגל מחדש. עובדה זו, בסביבה המחייבת תוצאות יומיות, מביאה לאי שקט, לחוסר יציבות ולכאבי בטן מרובים.

ניתוח קיצור קיבה? או כדור קלבטן אחד וזהו?

כדי לטפל במשבר, כדי להוביל חברה או ארגון ל"שקט" תעשייתי, חייב להתבצע ניהול יעיל וממוקד של כל הפרמטרים הקשורים להצלחתם של סמנכל"י השיווק.
פיצוח אסטרטגי חדשני. תפעול יעיל של האסטרטגיה. ניהול , פיקוח ובקרה מתמדת על פעולת ספקי המדיה השונים. בחינת עלות התועלת משלב הפניה ועד שלב המכירה. ניהול מערכות ההסברה / המכירה בבית הלקוח ומחוצה לו. שיפור מתמיד של אחוזי ההמרה בין הפונה לרוכש.

 

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו

הסיבה בגללה אפשר למות…גם מכאב בטן קל.

הדבר היחיד ש"הורג" כל חלקה טובה בתחום השיווק הינו העמלות.
מדובר על "קיר" ברזל שכל ספקי המדיה, כל חברות הפרסום…כמעט לא יתנו שסמנכ"ל השיווק יגע בהם. אותן עמלות הן הסיבה בגללה אותן חברות, המהוות יד ימין לסמנכ"ל השיווק, קמות בבוקר.

זוהי גם הסיבה לנפילה באחוזי ההמרות בין הפונים לרוכשים. הרי ככל שעלות הליד תעלה, כך הרווח לספקיות יעלה. ככל שהמקרה יהפוך קשה יותר לפיצוח – כך התלות באותן ספקיות יעלה.

ככל שהמצב יהיה "קשה יותר" כך תקציב הפרסום יגדל, כך פעילויות נוספות יוכנסו לסל הפרסום. מעגל שלילי הפועל כמעט בכל בית עסק. תלות הולכת וגדלה בספקים חיצוניים במקביל להוצאה תקציבית הצומחת מחודש לחודש עבור פעולות שיווק ופרסום.

מחקר שאינו רפואי הוכיח:
להפסיק לאכול את הSHIT הזה – עוזר לבריאות.

אם פעילות השיווק תמשיך להיות כפופה לפעולות המתבצעות ע"י ספקים חיצוניים מבלי יכולת שליטה מלאה על כל תקציב, מסר, כתבה ופרסום הרי שהדרך למטה מהירה והאשמה?….
כמובן – סמנכ"ל השיווק.

אם תוכלו ולו לרגע לעצור, לבחון, למדוד. לבקש אליכם את כל הפרסומים המתבצעים בכל מדיה, כל כתבה וכל מילה הרי שבטח תופתעו גם אתם.
לרבים מהמסרים, לרבות מהמדיות בהם המסר חשוף גם אתם וקהל לקוחותיכם האיכותי אינו מגיע. זאת ועוד. פנו לאנשי המכירות שלכם, לאנשי הטלמיטינג שלכם.

בדקו איזו פעילות מובילה אותם לדבר עם לקוחות שכן מביעים רצון לרכוש את המוצר, לקוחות רציניים. בחנו את המדיה והמסר שהוביל רק אותם לבצע את מהלך הרכישה. רק בניהול ממוקד, בבחינה יומית ומתוך הבנה מלאה לאינטרסים הסובבים אתכם בעבודתכם כסמנכ"לי שיווק תוכלו לנצח את הקרב ולהצמיח את העסק לתוצאות ומדדים טובים הרבה יותר מאלה שאתם חווים.

 

בהצלחה

כותבת המאמר: מיטל הדר

כותב המאמר: מיטל הדר

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו
מהם הדברים החשובים ביותר בתכנית המכירות שלכם

מהם הדברים החשובים ביותר בתכנית המכירות שלכם

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... זה די מדהים, בשנים האחרונות אנחנו נתקלים…
כשלונות החברות הגדולות במסע לקוח ואוטומציה

כשלונות החברות הגדולות במסע לקוח ואוטומציה

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... אם פעם תהליך מכירה היה התקשרות קצרה…
ממשאב אנושי להון אנושי

ממשאב אנושי להון אנושי

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... "אני מעריך שהתרומה של המשאב האנושי אצלנו…
ניהול הידע הפנים ארגוני

ניהול הידע הפנים ארגוני

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... את הסיפור הזה כולם שמעו – חברה…
להתחיל את השנה אחרת

להתחיל את השנה אחרת

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... ברוכים הבאים לשנת 2024! וזה בדיוק הזמן…
סיכום שנה עסקית

סיכום שנה עסקית

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... הנה אנחנו מוציאים את עצמנו בסוף השנה…
אסטרטגיית לקוחות קיימים

אסטרטגיית לקוחות קיימים

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... אחד הנכסים העסקיים החשובים ביותר הוא הלקוחות…

מזל טוב ליום הולדתך!

מנהל/ת יקר/ה! זו ההזדמנות שלנו לאחל לך יום הולדת שמח, מאחלים לך שפע של בריאות…

מתנות לכבוד השנה החדשה -2023

מנהל יקר! זו ההזדמנות להודות לך על היותך חלק מקהילת הניוזלטר שלנו – פותחים, קוראים,…
חלק 2: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול

חלק 2: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... בחלקן הראשון, סקרנו בהרחבה את הדגשים הכי…
חלק 1: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול

חלק 1: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... בחלק הראשון של כתבה זו נסקור את…
תכנית עבודה - חלק 2

תכנית עבודה - חלק 2

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... בחלק הראשון סקרנו את העקרונות לבניית תכנית…
תכנית עבודה - חלק 1

תכנית עבודה - חלק 1

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... אז מהם הדגשים החשובים ביותר בבנייה ודיוק…
תרשימי זרימה עבור תהליכים עסקיים

תרשימי זרימה עבור תהליכים עסקיים

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... אחד הנושאים החשובים בהצלחה עסקית הוא דיוק…
שיפור ביצועי מכירות B2B

שיפור ביצועי מכירות B2B

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... מה חשוב ללקוח B2B בתהליך המכירה ?…
איך להגדיל מכירות בעסק

איך להגדיל מכירות בעסק

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... גיבשנו עבורכם את המתכון להצלחה גם ללא…
המתכון להצלחה בעסקים קטנים

המתכון להצלחה בעסקים קטנים

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... גיבשנו עבורכם את הדגשים הכי חשובים להצלחה…
איך להגדיל את המכירות בעסק?

איך להגדיל את המכירות בעסק?

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... בלא מעט חברות וארגונים המבקשים להביא לפיתוח…
תהליכים פנים ארגונים מקדמים

תהליכים פנים ארגונים מקדמים

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... אחת השאלות המעניינות בקרב לא מעט מהלקוחות…
כמה כסף הWhatsApp שלכם עשוי להוסיף לכם בשורת ההכנסות?

כמה כסף הWhatsApp שלכם עשוי להוסיף לכם בשורת ההכנסות?

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... מיטל הדר ממרקטינג סולושנס משתפת אותך בנתונים…
דגשים לבחירת מנהל פרויקט לטובת מערכת CRM

דגשים לבחירת מנהל פרויקט לטובת מערכת CRM

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... איך לבחור פרויקטור מתוך הארגון שלכם להובלת…
האם מערכת תפתור לכם את הבעיה

האם מערכת תפתור לכם את הבעיה

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... כמו בכל חברה עסקית דינמית , התהליכים…
שינוי קיצוני במכירות

שינוי קיצוני במכירות

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... אחת התופעות היותר מפחידות מנהלי מכירות ושאנו…
איך להעצים ולהגדיל מכירות בבלאק פריידי

איך להעצים ולהגדיל מכירות בבלאק פריידי

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... הזדמנויות יש לקחת ולנצל עד תום, בייחוד…
כיצד להגדיל יחס המרה מלידים באיכות נמוכה?

כיצד להגדיל יחס המרה מלידים באיכות נמוכה?

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... לא נמאס לכם לבזבז סכומים ותקציבים עצומים…
וובינר הסינרגיה בין השיווק למכירות

וובינר הסינרגיה בין השיווק למכירות

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... לקבלת המצגת – לחץ כאן! לקבלת המצגת…
חווית שירות - מערכת היחסים בין העסק ללקוח

חווית שירות - מערכת היחסים בין העסק ללקוח

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... "לקוח מרוצה מספר לחבר אחד או שניים,…
כיצד לבחור במערכת CRM מדויקת לצרכי הארגון שלך?

כיצד לבחור במערכת CRM מדויקת לצרכי הארגון שלך?

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... מערכת CRM מהווה כלי הכרחי לכל ארגון.…
קשר עם הלקוחות שלנו  - תקשורת רב ערוצית : מולטי צ'אנל -  Multi-Channel ו - הומני צ'אנל - Omni-Channel

קשר עם הלקוחות שלנו - תקשורת רב ערוצית : מולטי צ'אנל - Multi-Channel ו - הומני צ'אנל - Omni-Channel

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... תקשורת רב ערוצית: מולטי צ'אנל והומני צ'אנל…
ניהול קשרי לקוחות באמצעות מערכת CRM

ניהול קשרי לקוחות באמצעות מערכת CRM

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... גם אתם הייתם רוצים מערכת CRM מקיפה…
דילוג לתוכן