Marketing Solutions - ליווי עסקי לשיפור ביצועים

שיווק באינטרנט ל- B2B – חלק 1

Basic RGB
 

שיווק באינטרנט – אם הלקוחות שלכם הם חברות/ארגונים/עסקים, המאמר הזה הוא בדיוק עבורכם.

Business to Business הוא התקשרות שיווקית ומכירתית בין עסקים וארגונים, התקשרות של תהליכים ממושכים ומורכבים המבוססים פעילות של יצירת אמון ומומחיות מקצועית בקרב הלקוחות הפוטנציאליים

שיווק באינטרנט לעסקים

בבואנו לבצע שיווק ללקוחות עסקיים עלינו למצוא דרכים חכמות לטיפוח מערכות יחסים, רוב תהליכי המכירה ללקוחות העסקיים הם ארוכי טווח ובהתאם לכך גם תהליכי השיווק, במונחי זמן של חודשים ושנים. במקרים מסוימים אף שנתיים ויותר, תלוי בתחום, עלויות העסקה, משאבים והמורכבות שכל אחד מהצדדים נדרש להשקיע.

שיווק ותוכן

ידע מקצועי מהימן עם יתרון תחרותי (בידול) העונה על הצרכים גורם לבעלי תפקידים בשלב הראשוני להתחבר ולהזדהות עם המותג, המוצר או השרות. תוך כדי תנועה ובשלב מתקדם יותר נוצרת הבשלות והבטחון לבצע רכישה.

יצירת והנגשת תוכן מקצועי חכם, הוא אחד מהדרכים העקריות ליצירת ומשיכת טראפיק לאתר או נכס דיגטלי אחר ובהמשך ליצירת המרה. ערוץ התוכן המקצועי מהווה ערך מוסף גבוה עבור הלקוחות, הוא מייצר אמון עם הקהל בין אם מדובר על לקוחות קיימים או לקוחות פוטנציאליים ובא לידי ביטוי במדיומים רבים כגון: רשתות חברתיות ,מדיות מבוססות תוכן – טאבולה , אאוטבריין ואתרי תוכן רבים, ניוזלטר, פרסום דיגיטלי במדיה ושיתופי פעולה עסקיים.

לינקדאין

לינקדאין היא הרשת העסקית המובילה כיום, עם מידע אדיר על חברות ובעלי תפקידים, הזדמנויות לשתפ"ים, יצירת קשר עם אנשי מפתח וביצירת חשיפה גבוהה ואיכותית. יתרונות הרשת ביצירת לידים איכותים, תקשורת ואינטראקציה עם לקוחות פוטנציאלים, גישה ישירה למקבלי החלטות בכירים בארגונים, פרסום מפולח ומזוקק. כך במהותה, לינקדאין מתאימה יותר לשיווק ופרסום לחברות וארגונים המחפשים לשווק ולעניין גורמים עסקיים, הן בערוצים הממונים שלה ובעיקר בערוצים האורגנים של הרשת.

בבואנו לפרסם בלינקדאין נצטרך לגבש אסטרטגיה ולהחליט מה הן המטרות שעשויות להיות משיכת קהל מתעניינים חדשים, חשיפה, הגדלת נתח שוק, מיתוג, מיצוב או פשוט -מכירות.

יש להגדיר יעדים כגון- הגדלת התנועה לאתר, הגדלת כמות מנויים, צמצום אחוז הנטישה, הגדלת כמות הרכישות, הגדלת ביצוע המרות נוספות ושונות.

בשלב הבא נבנה את אסטרטגיית ותכנית הפעולה – נגדיר את קהל היעד שלנו, מגוון המסרים, תכנים ואת הפעילות השוטפת בתהליך עבודה מסודר.

אחד היתרונות המהותיים ברשת לינקדאין, הוא יכולת הטרגוט הגבוהה, ניתן לטרגט בעלי תפקידים, שמות חברות, תחומים של חברות, כמות מועסקים. אלו עם עוד מספר פרמטרים נותנים לחברות וארגונים יכולת להגיע כמעט לכל חברה, ארגון ובעלי תפקידים בזמינות גבוהה. זו המהות של שיווק מבוסס לקוח

החסרון הבולט בפלטפורמה השיווקית של לינקדאין הוא עלויות הפרסום שלה. עלויות בפרסום בלינקדאין בהכרח גבוהות יותר ממדיומים אחרים, עלות הקלקה בתחומים מסוימים יכולים להגיע ליותר מ 4 דולרים…! אי אפשר להתעלם – בבנצ'מארק שלנו בחברות B2B, ניתן לקבוע כי החשיפה לקהל יעד רלוונטי גבוהה משמעותית, רמת איכות הליד גבוהה יותר המשפיעה גם על יחס המרה גבוה יותר. בלינקדאין כמו בכל רשת חברתית , ישנה פעילות "חינמית" ופעילות ב"תשלום מדיה", גם כאן חשוב כמו בכל ערוץ דיגיטלי לבצע אופטימיזציה למיקומים, לקריאייטיב, לטיימינג, לטרגוטים , למועדים וכו

זכרו נקודה חשובה: לפניי שמתחילים לפעול בערוץ הלינקדאין" יש לדאוג לתחזוקה מלאה ומקצועית של הפרופילים האישיים והעמודים העסקיים – הרחבה בנושא לינקדאין נעביר באחד מהמאמרים הקרובים 

אחד היתרונות המהותיים ברשת ליקדאין, הוא יכולת הטרגוט הגבוהה, ניתן לטרגט בעלי תפקידים, שמות חברות, תחומים של חברות, כמות מועסקים. אלו עם עוד מספר פרמטרים נותנים לחברות וארגונים יכולת להגיע כמעט לכל חברה, ארגון ובעלי תפקידים בזמינות גבוהה. זו המהות של שיווק מבוסס לקוח

החסרון הבולט בפלטפורמה השיווקית של לינקדאין הוא עלויות הפרסום שלה. עלויות בפרסום בלינקדאין בהכרח גבוהות יותר ממדיומים אחרים, עלות הקלקה בתחומים מסוימים יכולים להגיע ליותר מ 4 דולרים…! אי אפשר להתעלם – בבנצ'מארק שלנו בחברות B2B, ניתן לקבוע כי החשיפה לקהל יעד רלוונטי גבוהה משמעותית, רמת איכות הליד גבוהה יותר המשפיעה גם על יחס המרה גבוה יותר. בלינקדאין כמו בכל רשת חברתית , ישנה פעילות "חינמית" ופעילות ב"תשלום מדיה", גם כאן חשוב כמו בכל ערוץ דיגיטלי לבצע אופטימיזציה למיקומים, לקריאייטיב, לטיימינג, לטרגוטים , למועדים וכו

זכרו נקודה חשובה: לפניי שמתחילים לפעול בערוץ הלינקדאין" יש לדאוג לתחזוקה מלאה ומקצועית של הפרופילים האישיים והעמודים העסקיים – הרחבה בנושא לינקדאין נעביר באחד מהמאמרים הקרובים … 

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו

פלטפורמות/כלים ברשת לשיווק תוכן רשתי

קיימים לא מעט כלים טכנולוגיים, אשר מאפשרים לבצע פעולות אוטומאטיות כגון : בקשות לחברות, פרסום הודעות אישיות, פרסום פוסטים ומאמרים, הצטרפות לקבוצות , פוסטים מקצועיים בקבוצות וכו. חשוב מאוד לא להפוך להיות ספאמרים ולהיצמד לחוקיות של אותו ערוץ רלוונטי כגון: פייסבוק, לינקדאין וכו

 

שיווק בדוא"ל/דיוורים/ניוזלטר

מערכת הדוורים מבוססת על דאטה של לקוחות פוטנציאלים או קיימים, אשר נרשמו לקבל עדכונים מקצועיים באופן שוטף.

מחקרים מובילים מהשנים האחרונות מצביעים, שחברות וארגונים אשר פיתחו מערכת יחסים מותאמת אישית באמצעות פלטפורמת הניוזלטר, והעניקו ערך מקצועי (העשרה) הגדילו בעשרות אחוזים את יחסי ההמרה והקטינו את אחוזי הנטישה של הלקוחות הקיימים שלהם.

כל הדגשים הטיפים המקיפים והמקצועיים ניתן לקרוא פה (אל תחמיצו -שווה קריאה) – לינק למאמר ניוזלטר : https://bit.ly/2C2Wd25

Facebook

בהשוואה לרשת לינקדאין יש כאלו המזלזלים בפלטפורמת הפייסבוק. גם פה נמצאים מקבלי החלטות ובעלי תפקידים ועסקים. הניסיון שלנו עם ביצועים ותוצאות של חברות הפונות ל- B2B בערוץ הפייסבוק הוא דווקא בפניה לקהל יעד של עסקים קטנים יותר.

מדיה דיגיטלית 

  1. תכנון, תקציב ופריסה בהתאם ליעדים כמותיים ואיכותיים של השיווק והמכירות – נגזרת של עלויות הרכשה שיווקיות ומכירתיות: כמות לידים, יעדי פגישות, יעדי מכירות
  2. בניית תקציב נושם למדיה דיגיטלית רלוונטית לקהל היעד, כאשר התכנית חייבת להתעדכן באופן שוטף תוך כדי תנועה על פי הביצועים בפועל. אחד הדברים החשובים הוא מדידה מכל מדיום לאורך כל חיי הקמפיין : עלות הרכשה שיווקית, עלות ליד רלוונטי, עלות פגישה, עלות סגירה ואחוז ההמרה . יש לזכור שהתוכנית נושמת ברמה יומית, שבועית, חודשית רבעונית ושנתי.
  3. מדיות רלוונטיות : גוגל, רשתות חברתיות, רשתות עסקיות, פורטלים, אתרי תוכן ואתרים הרלוונטים לקהל

אופטימיזציה

החלק החשוב ביותר, היתרון המשמעותי בפרסום הדיגיטלי הוא הדינמיות, דברים משתנים תוך כדי תנועה באמצעות אופטימזציה וניהול של : תזמונים, מיקומים, קריאייטיב, טקסטים , עמודי נחיתה, מילות חיפוש ועוד

 

בהצלחה… והמון בריאות.

כותבת המאמר: מיטל הדר

כותב המאמר: מיטל הדר

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו
מהם הדברים החשובים ביותר בתכנית המכירות שלכם

מהם הדברים החשובים ביותר בתכנית המכירות שלכם

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... זה די מדהים, בשנים האחרונות אנחנו נתקלים…
כשלונות החברות הגדולות במסע לקוח ואוטומציה

כשלונות החברות הגדולות במסע לקוח ואוטומציה

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... אם פעם תהליך מכירה היה התקשרות קצרה…
ממשאב אנושי להון אנושי

ממשאב אנושי להון אנושי

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... "אני מעריך שהתרומה של המשאב האנושי אצלנו…
ניהול הידע הפנים ארגוני

ניהול הידע הפנים ארגוני

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... את הסיפור הזה כולם שמעו – חברה…
להתחיל את השנה אחרת

להתחיל את השנה אחרת

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... ברוכים הבאים לשנת 2024! וזה בדיוק הזמן…
סיכום שנה עסקית

סיכום שנה עסקית

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... הנה אנחנו מוציאים את עצמנו בסוף השנה…
אסטרטגיית לקוחות קיימים

אסטרטגיית לקוחות קיימים

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... אחד הנכסים העסקיים החשובים ביותר הוא הלקוחות…

מזל טוב ליום הולדתך!

מנהל/ת יקר/ה! זו ההזדמנות שלנו לאחל לך יום הולדת שמח, מאחלים לך שפע של בריאות…

מתנות לכבוד השנה החדשה -2023

מנהל יקר! זו ההזדמנות להודות לך על היותך חלק מקהילת הניוזלטר שלנו – פותחים, קוראים,…
חלק 2: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול

חלק 2: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... בחלקן הראשון, סקרנו בהרחבה את הדגשים הכי…
חלק 1: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול

חלק 1: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... בחלק הראשון של כתבה זו נסקור את…
תכנית עבודה - חלק 2

תכנית עבודה - חלק 2

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... בחלק הראשון סקרנו את העקרונות לבניית תכנית…
תכנית עבודה - חלק 1

תכנית עבודה - חלק 1

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... אז מהם הדגשים החשובים ביותר בבנייה ודיוק…
תרשימי זרימה עבור תהליכים עסקיים

תרשימי זרימה עבור תהליכים עסקיים

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... אחד הנושאים החשובים בהצלחה עסקית הוא דיוק…
שיפור ביצועי מכירות B2B

שיפור ביצועי מכירות B2B

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... מה חשוב ללקוח B2B בתהליך המכירה ?…
איך להגדיל מכירות בעסק

איך להגדיל מכירות בעסק

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... גיבשנו עבורכם את המתכון להצלחה גם ללא…
המתכון להצלחה בעסקים קטנים

המתכון להצלחה בעסקים קטנים

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... גיבשנו עבורכם את הדגשים הכי חשובים להצלחה…
איך להגדיל את המכירות בעסק?

איך להגדיל את המכירות בעסק?

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... בלא מעט חברות וארגונים המבקשים להביא לפיתוח…
תהליכים פנים ארגונים מקדמים

תהליכים פנים ארגונים מקדמים

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... אחת השאלות המעניינות בקרב לא מעט מהלקוחות…
כמה כסף הWhatsApp שלכם עשוי להוסיף לכם בשורת ההכנסות?

כמה כסף הWhatsApp שלכם עשוי להוסיף לכם בשורת ההכנסות?

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... מיטל הדר ממרקטינג סולושנס משתפת אותך בנתונים…
דגשים לבחירת מנהל פרויקט לטובת מערכת CRM

דגשים לבחירת מנהל פרויקט לטובת מערכת CRM

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... איך לבחור פרויקטור מתוך הארגון שלכם להובלת…
האם מערכת תפתור לכם את הבעיה

האם מערכת תפתור לכם את הבעיה

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... כמו בכל חברה עסקית דינמית , התהליכים…
שינוי קיצוני במכירות

שינוי קיצוני במכירות

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... אחת התופעות היותר מפחידות מנהלי מכירות ושאנו…
איך להעצים ולהגדיל מכירות בבלאק פריידי

איך להעצים ולהגדיל מכירות בבלאק פריידי

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... הזדמנויות יש לקחת ולנצל עד תום, בייחוד…
כיצד להגדיל יחס המרה מלידים באיכות נמוכה?

כיצד להגדיל יחס המרה מלידים באיכות נמוכה?

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... לא נמאס לכם לבזבז סכומים ותקציבים עצומים…
וובינר הסינרגיה בין השיווק למכירות

וובינר הסינרגיה בין השיווק למכירות

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... לקבלת המצגת – לחץ כאן! לקבלת המצגת…
חווית שירות - מערכת היחסים בין העסק ללקוח

חווית שירות - מערכת היחסים בין העסק ללקוח

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... "לקוח מרוצה מספר לחבר אחד או שניים,…
כיצד לבחור במערכת CRM מדויקת לצרכי הארגון שלך?

כיצד לבחור במערכת CRM מדויקת לצרכי הארגון שלך?

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... מערכת CRM מהווה כלי הכרחי לכל ארגון.…
קשר עם הלקוחות שלנו  - תקשורת רב ערוצית : מולטי צ'אנל -  Multi-Channel ו - הומני צ'אנל - Omni-Channel

קשר עם הלקוחות שלנו - תקשורת רב ערוצית : מולטי צ'אנל - Multi-Channel ו - הומני צ'אנל - Omni-Channel

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... תקשורת רב ערוצית: מולטי צ'אנל והומני צ'אנל…
ניהול קשרי לקוחות באמצעות מערכת CRM

ניהול קשרי לקוחות באמצעות מערכת CRM

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... גם אתם הייתם רוצים מערכת CRM מקיפה…
דילוג לתוכן