Marketing Solutions - ליווי עסקי לשיפור ביצועים

מהם הדברים החשובים ביותר בתכנית המכירות שלכם

AdobeStock_487695584
 
הקשב למאמר
Getting your Trinity Audio player ready...

זה די מדהים, בשנים האחרונות אנחנו נתקלים ביותר ויותר חברות וארגונים שעובדים בשוטף מכוח האינרציה, מצליחים להגדיל הכנסות ורצים קדימה. אבל גם לאינרציה יש תאריך תוקף ושהיא פגה אז ההתרסקות היא מהירה.

ארגונים שלא רוצים להסתמך על כוח האינרציה (וראינו זאת בחודשים לאחרונים לאורך
הנסיבות הביטחוניות), לא יכולים להצליח בלי סדר, מסגרת, תכנית.

תכנית היא דרך פעולה מתוכנת היטב המורכבת מרשימת מרכיבים הכרחיים.

בכדי לתכנן וליישם תכנית מכירות איכותית יש להגדיר ולבנות אותה על בסיס אותם מרכיבים. 

ריכזנו עבורכם בצ'ק ליסט את המרכיבים שחייבים להיות בתכנית המכירות שלכם, גם אם היא שנתית, חודשית או אפילו שבועית /יומית:

1.  יעדים – הגדירו יעדים וסוגי יעדים: יעדים כספיים, יעדים כמותיים. השתדלו להגדיר במספרים מוחלטים ולא באחוזים

2. תקציב מכירות – הגדירו את סכום התקציב וגלמו בו את ההנחות המבצעים, התגמולים

3. מוצרים/שירותים – התמקדו במוצרים חדשים ו/א קיימים

4. תחומים/סגמנטים – החליטו מה המיקוד שלכם

5. מדדים – מדדו את ביצועי אנשי המכירות שלכם ואת יחסי ההמרה שלהם

6. תקינת כ"א – גיוסים והכשרות במקרה הצורך שהתכנית היא ארוכת טווח

7. פעילות לקוחות – הגדירו ובנו מבצעים, תכנית יעדים, כל אינסנטיב שעשוי לעזור להניע את הלקוחות שלכם

8. למידה – בצעו במסגרת התכנית מקצה שיפורים ושלבו הדרכות מקצועיות, הדרכות מכירה, תחקירי הצלחות

9.  הפניות – השתמשו בכלי השיווקי המדהים שיש לכל איש מכירות בסיום השיחה, הגדירו יעדים ותגמלו עליהם. הפניות שנעשות באופן הנכון יכולות להות אחד מערוצי השיווק הטובים והחסכוניים שלכם

10. הגדלת מכירה ללקוחות קיימים – אם יש לכם תיק לקוחות נסו לעניין ולמכור ללקוחות כשכבר מכירים ורכשו מכם

11. פעולות הנעה ומוטיבציה –השתדלו לייצר אקלים וסביבה תחרותית לעוסקי במכירות, השתמשו בתחרויות, ימי מרתונים, מבצעי מחלקה, פרסים למצטיינים ועוד. תדאגו לבוא לתכנית עם שיא המרץ והאנרגיה וכך גם הצוות שלכם!

12. פעילות יזומה על הדאטה – אותם לידים מהעבר שנפסלו מכל מיני סיבות הם הזהב שלכם עכשיו, פנו אליהם באופן יזום עם תסריט שיחה ייעודי, חלקם רלוונטי!

13. ממשקי עבודה משותפים – אל תשכחו להשתמש בתמיכה של ממשקי השיווק, שירות ותפעול. התמיכה הזו היא מכרעת להצלחת המכירות

14. התייחסות לתקופות ולשוק – התאימו את התכנית שלכם לתקופות זמן בשנה, עונתיות, מתחרים, שוק וכיוב

15. בקרה – השתמשו בדוחות ביצוע למול תכנון באופן שוטף, היו עם היד על הדופק לזהות שינויים ומגמות וטפלו בהם

16. הגדרת לו"ז – הגדירו את מועד תחילת התכנית וסיומה

17. משאבים נדרשים – הקצו תקציבים, כ"א,  גיוס (בתכניות ארוכות טווח)

18. ניהול – הקצו והגדירו גורם אחד האחראי על ניהול, הובלת והנעת התכנית

19. רתימה – אולי המרכיב החשוב ביותר, ללא רתימת של כלל הצוות כל הרשום לעיל אינו

רלוונטי…

אז אל תוותרו על תכנית – התחילו ליישם ולעבוד לפי תכנית שתזניק אתכם למקומות אחרים

בהצלחה!:

בהצלחה!

כותב המאמר: אסף הדר

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו
כשלונות החברות הגדולות במסע לקוח ואוטומציה

כשלונות החברות הגדולות במסע לקוח ואוטומציה

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... אם פעם תהליך מכירה היה התקשרות קצרה…
ממשאב אנושי להון אנושי

ממשאב אנושי להון אנושי

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... "אני מעריך שהתרומה של המשאב האנושי אצלנו…
ניהול הידע הפנים ארגוני

ניהול הידע הפנים ארגוני

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... את הסיפור הזה כולם שמעו – חברה…
להתחיל את השנה אחרת

להתחיל את השנה אחרת

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... ברוכים הבאים לשנת 2024! וזה בדיוק הזמן…
סיכום שנה עסקית

סיכום שנה עסקית

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... הנה אנחנו מוציאים את עצמנו בסוף השנה…
אסטרטגיית לקוחות קיימים

אסטרטגיית לקוחות קיימים

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... אחד הנכסים העסקיים החשובים ביותר הוא הלקוחות…

מזל טוב ליום הולדתך!

מנהל/ת יקר/ה! זו ההזדמנות שלנו לאחל לך יום הולדת שמח, מאחלים לך שפע של בריאות…

מתנות לכבוד השנה החדשה -2023

מנהל יקר! זו ההזדמנות להודות לך על היותך חלק מקהילת הניוזלטר שלנו – פותחים, קוראים,…
חלק 2: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול

חלק 2: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... בחלקן הראשון, סקרנו בהרחבה את הדגשים הכי…
חלק 1: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול

חלק 1: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... בחלק הראשון של כתבה זו נסקור את…
תכנית עבודה - חלק 2

תכנית עבודה - חלק 2

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... בחלק הראשון סקרנו את העקרונות לבניית תכנית…
תכנית עבודה - חלק 1

תכנית עבודה - חלק 1

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... אז מהם הדגשים החשובים ביותר בבנייה ודיוק…
תרשימי זרימה עבור תהליכים עסקיים

תרשימי זרימה עבור תהליכים עסקיים

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... אחד הנושאים החשובים בהצלחה עסקית הוא דיוק…
שיפור ביצועי מכירות B2B

שיפור ביצועי מכירות B2B

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... מה חשוב ללקוח B2B בתהליך המכירה ?…
איך להגדיל מכירות בעסק

איך להגדיל מכירות בעסק

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... גיבשנו עבורכם את המתכון להצלחה גם ללא…
המתכון להצלחה בעסקים קטנים

המתכון להצלחה בעסקים קטנים

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... גיבשנו עבורכם את הדגשים הכי חשובים להצלחה…
איך להגדיל את המכירות בעסק?

איך להגדיל את המכירות בעסק?

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... בלא מעט חברות וארגונים המבקשים להביא לפיתוח…
תהליכים פנים ארגונים מקדמים

תהליכים פנים ארגונים מקדמים

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... אחת השאלות המעניינות בקרב לא מעט מהלקוחות…
כמה כסף הWhatsApp שלכם עשוי להוסיף לכם בשורת ההכנסות?

כמה כסף הWhatsApp שלכם עשוי להוסיף לכם בשורת ההכנסות?

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... מיטל הדר ממרקטינג סולושנס משתפת אותך בנתונים…
דגשים לבחירת מנהל פרויקט לטובת מערכת CRM

דגשים לבחירת מנהל פרויקט לטובת מערכת CRM

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... איך לבחור פרויקטור מתוך הארגון שלכם להובלת…
האם מערכת תפתור לכם את הבעיה

האם מערכת תפתור לכם את הבעיה

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... כמו בכל חברה עסקית דינמית , התהליכים…
שינוי קיצוני במכירות

שינוי קיצוני במכירות

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... אחת התופעות היותר מפחידות מנהלי מכירות ושאנו…
איך להעצים ולהגדיל מכירות בבלאק פריידי

איך להעצים ולהגדיל מכירות בבלאק פריידי

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... הזדמנויות יש לקחת ולנצל עד תום, בייחוד…
כיצד להגדיל יחס המרה מלידים באיכות נמוכה?

כיצד להגדיל יחס המרה מלידים באיכות נמוכה?

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... לא נמאס לכם לבזבז סכומים ותקציבים עצומים…
וובינר הסינרגיה בין השיווק למכירות

וובינר הסינרגיה בין השיווק למכירות

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... לקבלת המצגת – לחץ כאן! לקבלת המצגת…
חווית שירות - מערכת היחסים בין העסק ללקוח

חווית שירות - מערכת היחסים בין העסק ללקוח

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... "לקוח מרוצה מספר לחבר אחד או שניים,…
כיצד לבחור במערכת CRM מדויקת לצרכי הארגון שלך?

כיצד לבחור במערכת CRM מדויקת לצרכי הארגון שלך?

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... מערכת CRM מהווה כלי הכרחי לכל ארגון.…
קשר עם הלקוחות שלנו  - תקשורת רב ערוצית : מולטי צ'אנל -  Multi-Channel ו - הומני צ'אנל - Omni-Channel

קשר עם הלקוחות שלנו - תקשורת רב ערוצית : מולטי צ'אנל - Multi-Channel ו - הומני צ'אנל - Omni-Channel

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... תקשורת רב ערוצית: מולטי צ'אנל והומני צ'אנל…
ניהול קשרי לקוחות באמצעות מערכת CRM

ניהול קשרי לקוחות באמצעות מערכת CRM

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... גם אתם הייתם רוצים מערכת CRM מקיפה…
כיצד לבנות מסע לקוח

כיצד לבנות מסע לקוח

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... מסע לקוח הינו בין התהליכים השיווקים החשובים…
דילוג לתוכן