Marketing Solutions - ליווי עסקי לשיפור ביצועים

marketing b2b – כל השלבים להגיע לכמות לידים משגשגת

more-leads
 
הקשב למאמר
Getting your Trinity Audio player ready...

מי לא רוצה להגיע למשרד כל בוקר, להדליק את המחשב ולראות על המסך רשימת לקוחות פוטנציאליים שכבר מכוונים לסגירת עסקה?

b2b marketing - הדגשים החשובים ליצירת מחזור של לידים

ללא ספק חלק מהתפתחויות הטכנולוגיות בעולם האינטרנט תרמו ועדיין תורמים למיקסום תהליכי המכירה. טכנולוגיות וטקטיקות חדשות נכנסות במהרה גם לעולם של מכירות B2B. בנוסף לצוותים שלמים של אנשי מכירות/טלמיטינג  שפעם רק נהלו את כל התהליכים הקשורים לאיתור לקוחות פוטנציאליים, שמירה על קשר וכל הפעולות הקשורות והנלוות לטיפול בלידים ולקוחות, קיימים היום כלים טכנולוגיים התומכים בהם ועושים את הפעולות המשלימות ביעילות רבה ודיוק שלא הכרנו קודם. הם אוטומטיים, מנוטרלים מטעויות אנוש עם גישה אנושית.

חשוב לציין כי הכלים הטכנולוגיים אינם מחליפים את תהליכי המכירה, אלא תומכים בהם ומהווים נדבך אסטרטגי  וטקטי חשוב בתהליך חימום הלקוחות וכמובן גם ביצירת חשיפה, תדמית מודעות ובסוף גם לסגירה בקרב 3 סוגי לקוחות עיקריים:

  1. לקוחות קיימים – למטרת שימור הלקוחות והעמקת הקשר עמם
  2. לקוחות פוטנציאליים – לטובת חימום מסע הלקוח
  3. קהלים חדשים ממוקדים ורלוונטיים לארגון

אם בעבר יכולנו להסתפק בפגישה עסקית מוצלחת ושיחת פולו אפ ייחודית , תערוכות, או ארוחות עסקיות היום זה כבר לא מספיק. המציאות מחייבת תהליכים מלאים ושלמים יותר, החל מגיוס לידים חדשים וחימום שלבי תהליכי המכירה עם הלקוחות באמצעות אינטראקציות מובנות.

כך, בשביל להצליח כל ארגון או חברה חייבים לרכוש ידע ומיומנויות טכנולוגיות כדי לממש את ההצלחה בפועל.

מודלים ליצירת לידים איכותיים המבוססים על טכנולוגיות חדשניות באינטרנט מייצרים היום לקוחות. טכנולוגיות המאתרות קשרים עסקיים רלוונטיים, מייצרות תשתית לקשרים עסקיים חדשים, מייצרות קשר אישי מקצועי ראשוני באמצעות אוטומאציות, כל אלו מספקות לידים חמים ,לקוחות פוטנציאליים שמכירים את המוצר ותועלותיו, מעוניינים בו ומוכנים לתאום פגישה  ולעיתים אף להתחיל את תהליך ביצוע רכישה.

במחקר שוק ובדיקה מדגמית שערכנו  בקרב לקוחות קיימים ולקוחות עבר שלנו, בדקנו אילו כלים טכנולוגיים חדשניים הם היעילים ביותר ואיך ומדוע הכלים האלו פועלים. בנוסף ביצענו התאמה של כלים טכנולוגיים מסוימים לסוגים שונים של חברות וארגונים.

ההבחנה הייתה ברורה, מצאנו כי לכל חברה וארגון מכל תחום או סגמנט, ניתן להתאים את השילוב הנכון של אסטרטגיה עסקית בליווי כלים טכנולוגיים שיקדמו לתוצאות הטובות ביותר ויספקו לידים חמים ומוכנים.

הכלים הללו מבוססים על עקרונות הבאים:

  • איסוף, עיבוד וניתוח דאטה: שוק, מתחרים ולקוחות, שיוך לקוחות.
  • התנהגות חזויה של שווקים ו/או לקוחות פוטנציאליים, מיפוי מסע לקוח
  • שיווק אורגני מוביל ושיווק ברשתות חברתיות (דוגמא: לינקדאין)
  • צ'אט-בוטים חכמים מותאמים להתנהגות הלקוח וכן איסוף מידע נוסף אישי וניתוחו, שיוך לקבוצות ויצירת תגובות רלוונטיות
  • ועוד

השלב החשוב ביותר בשימוש בטכנולוגיות ליצירת לידים איכותיים מורכב מניתוח ראשוני, בניית התמהיל הנכון של הטכנולוגיות והתמדה.

ואז… תתארו לכם שברשותכם פלטפורמה מכוונות ומייצרת עבורכם לקוחות פוטנציאליים חדשים 24/7, עובדת שם עבורכם כל הזמן ברקע. הפלטפורמה דואגת לקשר שוטף עם קהל המתעניינים/לקוחות, היא מעבירה מסרים ותכנים מקצועיים בזמן הנכון לקהלים הרלוונטיים שתגדירו.

כך תגיעו ללקוחות הפוטנציאליים שלכם, תשמרו על הקשר איתם, תציגו להם מוצרים או שירותים חדשים שלכם בזמן האידאלי לביצוע רכישה.

כמובן שאסור לשכוח בכל התהליך המפורט את החסכון במשאב האנושי.

בשלב הזה מן הסתם אתם שואלים את עצמכם – כיצד ייתכן שמשרד הפרסום /דיגיטל שלנו לא הכניס אותנו לשם?! ראשית הם לא שם במהות העבודה, סל המוצרים והמיקוד שלהם,  שנית – מדובר על פעילות אורגנית שהינה ללא עלויות מדיה, אז למה להם להתאמץ עבורכם?!

לסיכום:
קיימות לא מעט טכנולוגיות בינלאומיות מקצועיות, איכותיות, אמינות ובעלויות זניחות. הניסיון הרב שלנו מצביע שבמבחן עלות מול תועלת, התועלת גדלה פי כמה עשרות מהעלות .

שווה לבחון ולהתנסות, בהצלחה עם המכונה המשומנת.

כותב המאמר: מיטל הדר

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו
מהם הדברים החשובים ביותר בתכנית המכירות שלכם

מהם הדברים החשובים ביותר בתכנית המכירות שלכם

זה די מדהים, בשנים האחרונות אנחנו נתקלים ביותר ויותר חברות וארגונים שעובדים בשוטף מכוח האינרציה,…
כשלונות החברות הגדולות במסע לקוח ואוטומציה

כשלונות החברות הגדולות במסע לקוח ואוטומציה

אם פעם תהליך מכירה היה התקשרות קצרה בין לקוח למוכר, מעבר של סחורה או שירות…
ממשאב אנושי להון אנושי

ממשאב אנושי להון אנושי

"אני מעריך שהתרומה של המשאב האנושי אצלנו לגידול ב 2023 הייתה סבירה לא מעבר לזה…."…
ניהול הידע הפנים ארגוני

ניהול הידע הפנים ארגוני

את הסיפור הזה כולם שמעו – חברה עסקית שנשענה שנים על הידע הבלעדי של אחד…
להתחיל את השנה אחרת

להתחיל את השנה אחרת

ברוכים הבאים לשנת 2024! וזה בדיוק הזמן  לעצור ולשאול כמה שאלות, לחדד ולדייק נקודות חשובות…
סיכום שנה עסקית

סיכום שנה עסקית

הנה אנחנו מוציאים את עצמנו בסוף השנה האזרחית ותחילתה של שנה עסקית חדשה. זה בדיוק…
אסטרטגיית לקוחות קיימים

אסטרטגיית לקוחות קיימים

אחד הנכסים העסקיים החשובים ביותר הוא הלקוחות הקיימים שלכם. לקוחות קיימים מהווים גורם משמעותי בצמיחה…

מזל טוב ליום הולדתך!

מנהל/ת יקר/ה! זו ההזדמנות שלנו לאחל לך יום הולדת שמח, מאחלים לך שפע של בריאות…

מתנות לכבוד השנה החדשה -2023

מנהל יקר! זו ההזדמנות להודות לך על היותך חלק מקהילת הניוזלטר שלנו – פותחים, קוראים,…
חלק 2: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול

חלק 2: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול

בחלקן הראשון, סקרנו בהרחבה את הדגשים הכי חשובים לניהול מיטבי על כל היבטיו. למי שפספס…
חלק 1: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול

חלק 1: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול

בחלק הראשון של כתבה זו נסקור את הדגשים הכי חשובים לניהול מיטבי על כל היבטיו.…
תכנית עבודה - חלק 2

תכנית עבודה - חלק 2

בחלק הראשון סקרנו את העקרונות לבניית תכנית ,הדגשים הראשוניים החשובים וכמובן את הנושאים "האיזוטרים" שחייבים…
תכנית עבודה - חלק 1

תכנית עבודה - חלק 1

אז מהם הדגשים החשובים ביותר בבנייה ודיוק תכנית העבודה שלכם לשנה הקרובה  על מנת להגיע…
תרשימי זרימה עבור תהליכים עסקיים

תרשימי זרימה עבור תהליכים עסקיים

אחד הנושאים החשובים בהצלחה עסקית הוא דיוק התהליכים המקצועיים, ללא מעט מנהלים יש קושי להגדיר…
שיפור ביצועי מכירות B2B

שיפור ביצועי מכירות B2B

מה חשוב ללקוח B2B בתהליך המכירה ? בסקר בלתי תלוי שערכנו בשנת 2022 בקרב 160…
איך להגדיל מכירות בעסק

איך להגדיל מכירות בעסק

גיבשנו עבורכם את המתכון להצלחה גם ללא תקציב שיווק אם היינו אומרים לכם "מחר בבוקר…
המתכון להצלחה בעסקים קטנים

המתכון להצלחה בעסקים קטנים

גיבשנו עבורכם את הדגשים הכי חשובים להצלחה עסקית בקרב עסקים קטנים אם גם אתם מנהלים…
איך להגדיל את המכירות בעסק?

איך להגדיל את המכירות בעסק?

בלא מעט חברות וארגונים המבקשים להביא לפיתוח עסקי, לשפר ביצועים ולהגדיל את כמות ההכנסות ומספר…
תהליכים פנים ארגונים מקדמים

תהליכים פנים ארגונים מקדמים

אחת השאלות המעניינות בקרב לא מעט מהלקוחות שלנו היא – עד כמה התהליכים הפנים ארגונים…
כמה כסף הWhatsApp שלכם עשוי להוסיף לכם בשורת ההכנסות?

כמה כסף הWhatsApp שלכם עשוי להוסיף לכם בשורת ההכנסות?

מיטל הדר ממרקטינג סולושנס משתפת אותך בנתונים חשובים וטיפים אסטרטגיים לשימוש בWhatsApp כמקור ליצירת גידול…
דגשים לבחירת מנהל פרויקט לטובת מערכת CRM

דגשים לבחירת מנהל פרויקט לטובת מערכת CRM

איך לבחור פרויקטור מתוך הארגון שלכם להובלת פרויקט מערכת CRM? אנו נתקלים באתגר, שבו מנכ״לים…
האם מערכת תפתור לכם את הבעיה

האם מערכת תפתור לכם את הבעיה

כמו בכל חברה עסקית דינמית , התהליכים אצלכם בארגון משתנים ומתעדכנים כל הזמן בין אם…
שינוי קיצוני במכירות

שינוי קיצוני במכירות

אחת התופעות היותר מפחידות מנהלי מכירות ושאנו נתקלים בה מעת לעת במערכי מכירות בארגונים וחברות…
איך להעצים ולהגדיל מכירות בבלאק פריידי

איך להעצים ולהגדיל מכירות בבלאק פריידי

הזדמנויות יש לקחת ולנצל עד תום, בייחוד בתקופה הנוכחית, חודש נובמבר ובו מבצעי BLACK FRIDAY.…
כיצד להגדיל יחס המרה מלידים באיכות נמוכה?

כיצד להגדיל יחס המרה מלידים באיכות נמוכה?

לא נמאס לכם לבזבז סכומים ותקציבים עצומים על ערוצי שיווק שבקושי ממירים לכם? אחד האתגרים…
וובינר הסינרגיה בין השיווק למכירות

וובינר הסינרגיה בין השיווק למכירות

לקבלת המצגת – לחץ כאן! לקבלת המצגת – לחץ כאן! כותב המאמר : אסף הדר
חווית שירות - מערכת היחסים בין העסק ללקוח

חווית שירות - מערכת היחסים בין העסק ללקוח

"לקוח מרוצה מספר לחבר אחד או שניים, לקוח מאוכזב מספר לכל מי שהוא מכיר". מי…
כיצד לבחור במערכת CRM מדויקת לצרכי הארגון שלך?

כיצד לבחור במערכת CRM מדויקת לצרכי הארגון שלך?

מערכת CRM מהווה כלי הכרחי לכל ארגון. קיימות מערכות רבות עם פתרונות תוכנה מוצלחים יותר…
קשר עם הלקוחות שלנו  - תקשורת רב ערוצית : מולטי צ'אנל -  Multi-Channel ו - הומני צ'אנל - Omni-Channel

קשר עם הלקוחות שלנו - תקשורת רב ערוצית : מולטי צ'אנל - Multi-Channel ו - הומני צ'אנל - Omni-Channel

תקשורת רב ערוצית: מולטי צ'אנל והומני צ'אנל  הלקוח המודרני מאופיין ביכולת ובצורך לקבל החלטות ומענה…
ניהול קשרי לקוחות באמצעות מערכת CRM

ניהול קשרי לקוחות באמצעות מערכת CRM

גם אתם הייתם רוצים מערכת CRM מקיפה אחת כזו ,שתתן מענה מלא לניהול קשרי לקוחות…
דילוג לתוכן