Marketing Solutions - ליווי עסקי לשיפור ביצועים

דגשים לבחירת מנהל פרויקט לטובת מערכת CRM

111111
 
הקשב למאמר
Getting your Trinity Audio player ready...

איך לבחור פרויקטור מתוך הארגון שלכם להובלת פרויקט מערכת CRM?

אנו נתקלים באתגר, שבו מנכ״לים מתחבטים מי יהיה אמון על פרויקט מערכת CRM, החל משלב דיוק הצרכים, אפיון ועד לבחירת המערכת הרלוונטית לארגון.

הניסיון שלנו לאורך השנים, עם מעל  420 חברות וארגונים, מצביע כי חברות שהשכילו לבחור בפרויקטור הנכון, זכו להצלחה משמעותית בתהליך, קיצרו את הזמן בלפחות 40% והפחיתו עלויות פיתוח משמעותית.  אכן, זהו השלב הכי חשוב – הקדישו לכך חשיבה וזמן. 

עוד נוכחנו כי, הנטייה הראשונית של מנכ"לים בבחירת מנהל פרויקט מסוג כזה, היא לרוב מנהל מערכות מידע בארגון/או"ש- האם זה נכון ? מה כן, חשוב לקחת בחשבון ולמה… 

הנה לכם כמה דגשים לבחירת הפרויקטור:

הוא חייב להיות מנהל/ת דרג ביניים/בכיר
זמין לפרויקט מחיייב  – יש להתייחס לכך כחלק משמעותי מהתפקיד ולא נדבך
הבנה עמוקה בתהליכי ליבה העסקיים של החברה דהיינו: מכירות, שירות, שיווק ופיתוח עסקי
הבנה מעמיקה בתהליכים פנימיים וחיצוניים אל מול הלקוח , בתוך כל מחלקה ובין המחלקות השונות
שליטה במספרים : מדדים, יעדים , תוצאות, SLA של המחלקות העסקיות
הבנה עסקית בדוחות נדרשים בכל סגמנט
תקשורת בין אישית מצוינת 

היכרות מעמיקה בתהליכי השיווק דיגיטליים כולל פיצ'רים, כלים, אוטומאציות
הבנה טכנולוגית במערכות (בדגש על הבנת מושגים חשוב-  API, אינטגרציות)
אובייקטיבי
יצירתי ראש גדול
אוטודידקט היודע לחקור, ללמוד ולהבין
כושר ניהול מו"מ
בעל ידע בניהול פרויקט עם גאנט מובנה, בקרה וניהול

אם המנהל/ת עומד/ת בדרישות הנ"ל, תבנו איתו את התהליך בצורה מושכלת, החל מבניית צוות לפרויקט ובניית גאנט מקצה לקצה.

האם מדובר על פרויקטור אחד או על צוות ? או גם על ספק מייעץ ?
מה התפקיד של מנהל מערכות מידע, למה צריך מיישם/אינטגטור ומה התפקיד של כל אחד?

בניית הצוות לפרויקט:

פרויקטור מתוך ארגונכם האמון על ניהול הפרויקט מתחילתו ועד סופו מטעמכם,
ייעוץ ליווי ואפיון של תהליכי ליבה עסקיים באמצעות חברה מובילה

צוות חשיבה פנים ארוגני אמון על ליווי הפרויקטור – מערכות מידע+נציג מכל מחלקה
המערכת CRM הקיימת /חדשה
אינטגרטור/מיישם של המערכת הנבחרת
מערכות רלוונטיות נוספות לתהליך לטובת סנכרון/אינטגרציות

לו"ז :
בכדי שהפרויקט ינוהל באופן מיטבי יש להגדיר לו"ז ברור עם תאור אבני דרך והשלבים, 
הגידרו לו"ז מקצה לקצה ותחמו אותו בגאנט תוך דגש של ניהול ובקרה של ביצוע למול תכנון ועיכוב שינוי של כל שלב. 

בהצלחה!

כותב המאמר: מיטל הדר

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו
מהם הדברים החשובים ביותר בתכנית המכירות שלכם

מהם הדברים החשובים ביותר בתכנית המכירות שלכם

זה די מדהים, בשנים האחרונות אנחנו נתקלים ביותר ויותר חברות וארגונים שעובדים בשוטף מכוח האינרציה,…
כשלונות החברות הגדולות במסע לקוח ואוטומציה

כשלונות החברות הגדולות במסע לקוח ואוטומציה

אם פעם תהליך מכירה היה התקשרות קצרה בין לקוח למוכר, מעבר של סחורה או שירות…
ממשאב אנושי להון אנושי

ממשאב אנושי להון אנושי

"אני מעריך שהתרומה של המשאב האנושי אצלנו לגידול ב 2023 הייתה סבירה לא מעבר לזה…."…
ניהול הידע הפנים ארגוני

ניהול הידע הפנים ארגוני

את הסיפור הזה כולם שמעו – חברה עסקית שנשענה שנים על הידע הבלעדי של אחד…
להתחיל את השנה אחרת

להתחיל את השנה אחרת

ברוכים הבאים לשנת 2024! וזה בדיוק הזמן  לעצור ולשאול כמה שאלות, לחדד ולדייק נקודות חשובות…
סיכום שנה עסקית

סיכום שנה עסקית

הנה אנחנו מוציאים את עצמנו בסוף השנה האזרחית ותחילתה של שנה עסקית חדשה. זה בדיוק…
אסטרטגיית לקוחות קיימים

אסטרטגיית לקוחות קיימים

אחד הנכסים העסקיים החשובים ביותר הוא הלקוחות הקיימים שלכם. לקוחות קיימים מהווים גורם משמעותי בצמיחה…

מזל טוב ליום הולדתך!

מנהל/ת יקר/ה! זו ההזדמנות שלנו לאחל לך יום הולדת שמח, מאחלים לך שפע של בריאות…

מתנות לכבוד השנה החדשה -2023

מנהל יקר! זו ההזדמנות להודות לך על היותך חלק מקהילת הניוזלטר שלנו – פותחים, קוראים,…
חלק 2: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול

חלק 2: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול

בחלקן הראשון, סקרנו בהרחבה את הדגשים הכי חשובים לניהול מיטבי על כל היבטיו. למי שפספס…
חלק 1: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול

חלק 1: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול

בחלק הראשון של כתבה זו נסקור את הדגשים הכי חשובים לניהול מיטבי על כל היבטיו.…
תכנית עבודה - חלק 2

תכנית עבודה - חלק 2

בחלק הראשון סקרנו את העקרונות לבניית תכנית ,הדגשים הראשוניים החשובים וכמובן את הנושאים "האיזוטרים" שחייבים…
תכנית עבודה - חלק 1

תכנית עבודה - חלק 1

אז מהם הדגשים החשובים ביותר בבנייה ודיוק תכנית העבודה שלכם לשנה הקרובה  על מנת להגיע…
תרשימי זרימה עבור תהליכים עסקיים

תרשימי זרימה עבור תהליכים עסקיים

אחד הנושאים החשובים בהצלחה עסקית הוא דיוק התהליכים המקצועיים, ללא מעט מנהלים יש קושי להגדיר…
שיפור ביצועי מכירות B2B

שיפור ביצועי מכירות B2B

מה חשוב ללקוח B2B בתהליך המכירה ? בסקר בלתי תלוי שערכנו בשנת 2022 בקרב 160…
איך להגדיל מכירות בעסק

איך להגדיל מכירות בעסק

גיבשנו עבורכם את המתכון להצלחה גם ללא תקציב שיווק אם היינו אומרים לכם "מחר בבוקר…
המתכון להצלחה בעסקים קטנים

המתכון להצלחה בעסקים קטנים

גיבשנו עבורכם את הדגשים הכי חשובים להצלחה עסקית בקרב עסקים קטנים אם גם אתם מנהלים…
איך להגדיל את המכירות בעסק?

איך להגדיל את המכירות בעסק?

בלא מעט חברות וארגונים המבקשים להביא לפיתוח עסקי, לשפר ביצועים ולהגדיל את כמות ההכנסות ומספר…
תהליכים פנים ארגונים מקדמים

תהליכים פנים ארגונים מקדמים

אחת השאלות המעניינות בקרב לא מעט מהלקוחות שלנו היא – עד כמה התהליכים הפנים ארגונים…
כמה כסף הWhatsApp שלכם עשוי להוסיף לכם בשורת ההכנסות?

כמה כסף הWhatsApp שלכם עשוי להוסיף לכם בשורת ההכנסות?

מיטל הדר ממרקטינג סולושנס משתפת אותך בנתונים חשובים וטיפים אסטרטגיים לשימוש בWhatsApp כמקור ליצירת גידול…
האם מערכת תפתור לכם את הבעיה

האם מערכת תפתור לכם את הבעיה

כמו בכל חברה עסקית דינמית , התהליכים אצלכם בארגון משתנים ומתעדכנים כל הזמן בין אם…
שינוי קיצוני במכירות

שינוי קיצוני במכירות

אחת התופעות היותר מפחידות מנהלי מכירות ושאנו נתקלים בה מעת לעת במערכי מכירות בארגונים וחברות…
איך להעצים ולהגדיל מכירות בבלאק פריידי

איך להעצים ולהגדיל מכירות בבלאק פריידי

הזדמנויות יש לקחת ולנצל עד תום, בייחוד בתקופה הנוכחית, חודש נובמבר ובו מבצעי BLACK FRIDAY.…
כיצד להגדיל יחס המרה מלידים באיכות נמוכה?

כיצד להגדיל יחס המרה מלידים באיכות נמוכה?

לא נמאס לכם לבזבז סכומים ותקציבים עצומים על ערוצי שיווק שבקושי ממירים לכם? אחד האתגרים…
וובינר הסינרגיה בין השיווק למכירות

וובינר הסינרגיה בין השיווק למכירות

לקבלת המצגת – לחץ כאן! לקבלת המצגת – לחץ כאן! כותב המאמר : אסף הדר
חווית שירות - מערכת היחסים בין העסק ללקוח

חווית שירות - מערכת היחסים בין העסק ללקוח

"לקוח מרוצה מספר לחבר אחד או שניים, לקוח מאוכזב מספר לכל מי שהוא מכיר". מי…
כיצד לבחור במערכת CRM מדויקת לצרכי הארגון שלך?

כיצד לבחור במערכת CRM מדויקת לצרכי הארגון שלך?

מערכת CRM מהווה כלי הכרחי לכל ארגון. קיימות מערכות רבות עם פתרונות תוכנה מוצלחים יותר…
קשר עם הלקוחות שלנו  - תקשורת רב ערוצית : מולטי צ'אנל -  Multi-Channel ו - הומני צ'אנל - Omni-Channel

קשר עם הלקוחות שלנו - תקשורת רב ערוצית : מולטי צ'אנל - Multi-Channel ו - הומני צ'אנל - Omni-Channel

תקשורת רב ערוצית: מולטי צ'אנל והומני צ'אנל  הלקוח המודרני מאופיין ביכולת ובצורך לקבל החלטות ומענה…
ניהול קשרי לקוחות באמצעות מערכת CRM

ניהול קשרי לקוחות באמצעות מערכת CRM

גם אתם הייתם רוצים מערכת CRM מקיפה אחת כזו ,שתתן מענה מלא לניהול קשרי לקוחות…
כיצד לבנות מסע לקוח

כיצד לבנות מסע לקוח

מסע לקוח הינו בין התהליכים השיווקים החשובים ביותר בכל חברה ו/או ארגון. למעשה, זהו תרשים…
דילוג לתוכן