Marketing Solutions - ליווי עסקי לשיפור ביצועים

לידים איכותיים – הדרך לגיוס והשגת לידים רלוונטיים

quality-leads
 
הקשב למאמר
Getting your Trinity Audio player ready...

יצירת לידים איכותיים

כל חברה או ארגון באשר הוא משווע ללידים איכותיים.
כיצד אנחנו יכולים לגרום לליד להיות איכותי יותר, בין אם מכוונים ללקוח הפרטי או ללקוח העסקי ? כן, יש המון שיטות ודרכים אבל הנה לכם 2 שיטות יעילות  

הנה 2 שיטות יעילות וחשובות:

שיטה 1:

בחירת והטמעת מספר פרמטרים חשובים ללקוח הקובעים את רמת איכות הליד, זה יכול להיות אצל לקוח B2C :  איזור ג"ג, גיל, שכיר/עצמאי ועוד

את הפרמטרים הללו מטמיעים למילוי בעמוד נחיתה ובעמוד התודה .
ליד שהגיע ללא מילוי הפרמטרים הללו מקבל הודעה אוטומטית להשלמה באמצעות ווטסאפ
בנוסף אנו מעודדים לשלב שדה מילוי נוסף והוא מועד חזרה לליד ומאפשרים בשדה 3 מקטעים של היממה – שעות הבוקר/ שעות צהריים/שעות אחה"צ- ערב. בהתאם לפעילות הארגון.

נכון שככל שאנו מוסיפים פרמטרים למילוי בעמוד הנחיתה כמות הלידים פוחתת יחד עם זאת איכות הליד עולה באופן משמעותי. תבחרו באיכות על גבי הכמות.

מה יוצא לכם מזה?

  • הגדלת יחס הענות ראשוני
  • פרטים מלאים יותר, ליד איכותי יותר
  • טיפול מהיר יותר בליד איכותי יותר – ובהכרח מניב לאחוזי סגירה גבוהים יותר
  • חסכון במשאבים של המשאב האנושי
  • והכי חשוב – אנשי המכירות שלכם נוחלים רצף הצלחות גבוה יותר, מניע ומייצר אצלם אנרגיה ומוטיבציה גבוהה

שיטה 2:

הקפידו על הקריאטייב והמסרים שלכם לקבלת לידים איכותיים

תשאלו את עצמכם עד כמה המסרים שלכם, הניסוח והמילים הפוגשים את הלקוח הפוטנציאלי בנקודות המפגש מחודדים מזוקקים, מקצועיים, לא שיווקיים מידיי ומדויקים עם הצרכים של הצד השני. בהכרח מסרים  שיביאו לכם את הליד איכותי יותר.

הנה לפניכם עובדות כי אין כמו מספרים:

לפניי חודשיים סיימנו לעדכן אצל לקוח שלנו בתחום הפיננסי את עמודי הנחיתה ועמודי התודה בפרמטרים הרלוונטיים עבורו, עדכנו את כלל המסרים בכלל נקודות המפגש – עמודי נחיתה, עמודי תודה, באנרים, טקסטים , מייל, הודעה, דוורים וכו

והתוצאה אחרי שבוע ימים בלבד ובמשך החודש העוקב:

כמות הלידים ירדה בכמעט 30% – כן, המנכ"ל רצה לשבור לנו את הראש !, אבל אחריי שראה את יתר המספרים והתוצאות – הוא התחרט ובגדול .

רמת איכות הלידים גבוהה יותר משמעותית -מעל 40% יותר רלוונטיים ומבושלים

היחס בין הליד האיכותי לסגירה היה גבוה יותר מעל 17% גידול

אחוז תעסוקה של נציגי המוקד הטלפוני גדל ב 35%

כמות של פגישות שהתקיימו בפועל עם צוות המת"לים גדל ב 40%

תוצאות המכירות גדלו ב 25% – התפוקות עלו באופן משמעותי

קחו מכאן את 2 השיטות ותיישמו בחלק רק כדי לראות מספרים ועובדות

בהצלחה!

למאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך לחץ כאן!

כותב המאמר: מיטל הדר

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו
מהם הדברים החשובים ביותר בתכנית המכירות שלכם

מהם הדברים החשובים ביותר בתכנית המכירות שלכם

זה די מדהים, בשנים האחרונות אנחנו נתקלים ביותר ויותר חברות וארגונים שעובדים בשוטף מכוח האינרציה,…
כשלונות החברות הגדולות במסע לקוח ואוטומציה

כשלונות החברות הגדולות במסע לקוח ואוטומציה

אם פעם תהליך מכירה היה התקשרות קצרה בין לקוח למוכר, מעבר של סחורה או שירות…
ממשאב אנושי להון אנושי

ממשאב אנושי להון אנושי

"אני מעריך שהתרומה של המשאב האנושי אצלנו לגידול ב 2023 הייתה סבירה לא מעבר לזה…."…
ניהול הידע הפנים ארגוני

ניהול הידע הפנים ארגוני

את הסיפור הזה כולם שמעו – חברה עסקית שנשענה שנים על הידע הבלעדי של אחד…
להתחיל את השנה אחרת

להתחיל את השנה אחרת

ברוכים הבאים לשנת 2024! וזה בדיוק הזמן  לעצור ולשאול כמה שאלות, לחדד ולדייק נקודות חשובות…
סיכום שנה עסקית

סיכום שנה עסקית

הנה אנחנו מוציאים את עצמנו בסוף השנה האזרחית ותחילתה של שנה עסקית חדשה. זה בדיוק…
אסטרטגיית לקוחות קיימים

אסטרטגיית לקוחות קיימים

אחד הנכסים העסקיים החשובים ביותר הוא הלקוחות הקיימים שלכם. לקוחות קיימים מהווים גורם משמעותי בצמיחה…

מזל טוב ליום הולדתך!

מנהל/ת יקר/ה! זו ההזדמנות שלנו לאחל לך יום הולדת שמח, מאחלים לך שפע של בריאות…

מתנות לכבוד השנה החדשה -2023

מנהל יקר! זו ההזדמנות להודות לך על היותך חלק מקהילת הניוזלטר שלנו – פותחים, קוראים,…
חלק 2: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול

חלק 2: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול

בחלקן הראשון, סקרנו בהרחבה את הדגשים הכי חשובים לניהול מיטבי על כל היבטיו. למי שפספס…
חלק 1: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול

חלק 1: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול

בחלק הראשון של כתבה זו נסקור את הדגשים הכי חשובים לניהול מיטבי על כל היבטיו.…
תכנית עבודה - חלק 2

תכנית עבודה - חלק 2

בחלק הראשון סקרנו את העקרונות לבניית תכנית ,הדגשים הראשוניים החשובים וכמובן את הנושאים "האיזוטרים" שחייבים…
תכנית עבודה - חלק 1

תכנית עבודה - חלק 1

אז מהם הדגשים החשובים ביותר בבנייה ודיוק תכנית העבודה שלכם לשנה הקרובה  על מנת להגיע…
תרשימי זרימה עבור תהליכים עסקיים

תרשימי זרימה עבור תהליכים עסקיים

אחד הנושאים החשובים בהצלחה עסקית הוא דיוק התהליכים המקצועיים, ללא מעט מנהלים יש קושי להגדיר…
שיפור ביצועי מכירות B2B

שיפור ביצועי מכירות B2B

מה חשוב ללקוח B2B בתהליך המכירה ? בסקר בלתי תלוי שערכנו בשנת 2022 בקרב 160…
איך להגדיל מכירות בעסק

איך להגדיל מכירות בעסק

גיבשנו עבורכם את המתכון להצלחה גם ללא תקציב שיווק אם היינו אומרים לכם "מחר בבוקר…
המתכון להצלחה בעסקים קטנים

המתכון להצלחה בעסקים קטנים

גיבשנו עבורכם את הדגשים הכי חשובים להצלחה עסקית בקרב עסקים קטנים אם גם אתם מנהלים…
איך להגדיל את המכירות בעסק?

איך להגדיל את המכירות בעסק?

בלא מעט חברות וארגונים המבקשים להביא לפיתוח עסקי, לשפר ביצועים ולהגדיל את כמות ההכנסות ומספר…
תהליכים פנים ארגונים מקדמים

תהליכים פנים ארגונים מקדמים

אחת השאלות המעניינות בקרב לא מעט מהלקוחות שלנו היא – עד כמה התהליכים הפנים ארגונים…
כמה כסף הWhatsApp שלכם עשוי להוסיף לכם בשורת ההכנסות?

כמה כסף הWhatsApp שלכם עשוי להוסיף לכם בשורת ההכנסות?

מיטל הדר ממרקטינג סולושנס משתפת אותך בנתונים חשובים וטיפים אסטרטגיים לשימוש בWhatsApp כמקור ליצירת גידול…
דגשים לבחירת מנהל פרויקט לטובת מערכת CRM

דגשים לבחירת מנהל פרויקט לטובת מערכת CRM

איך לבחור פרויקטור מתוך הארגון שלכם להובלת פרויקט מערכת CRM? אנו נתקלים באתגר, שבו מנכ״לים…
האם מערכת תפתור לכם את הבעיה

האם מערכת תפתור לכם את הבעיה

כמו בכל חברה עסקית דינמית , התהליכים אצלכם בארגון משתנים ומתעדכנים כל הזמן בין אם…
שינוי קיצוני במכירות

שינוי קיצוני במכירות

אחת התופעות היותר מפחידות מנהלי מכירות ושאנו נתקלים בה מעת לעת במערכי מכירות בארגונים וחברות…
איך להעצים ולהגדיל מכירות בבלאק פריידי

איך להעצים ולהגדיל מכירות בבלאק פריידי

הזדמנויות יש לקחת ולנצל עד תום, בייחוד בתקופה הנוכחית, חודש נובמבר ובו מבצעי BLACK FRIDAY.…
כיצד להגדיל יחס המרה מלידים באיכות נמוכה?

כיצד להגדיל יחס המרה מלידים באיכות נמוכה?

לא נמאס לכם לבזבז סכומים ותקציבים עצומים על ערוצי שיווק שבקושי ממירים לכם? אחד האתגרים…
וובינר הסינרגיה בין השיווק למכירות

וובינר הסינרגיה בין השיווק למכירות

לקבלת המצגת – לחץ כאן! לקבלת המצגת – לחץ כאן! כותב המאמר : אסף הדר
חווית שירות - מערכת היחסים בין העסק ללקוח

חווית שירות - מערכת היחסים בין העסק ללקוח

"לקוח מרוצה מספר לחבר אחד או שניים, לקוח מאוכזב מספר לכל מי שהוא מכיר". מי…
כיצד לבחור במערכת CRM מדויקת לצרכי הארגון שלך?

כיצד לבחור במערכת CRM מדויקת לצרכי הארגון שלך?

מערכת CRM מהווה כלי הכרחי לכל ארגון. קיימות מערכות רבות עם פתרונות תוכנה מוצלחים יותר…
קשר עם הלקוחות שלנו  - תקשורת רב ערוצית : מולטי צ'אנל -  Multi-Channel ו - הומני צ'אנל - Omni-Channel

קשר עם הלקוחות שלנו - תקשורת רב ערוצית : מולטי צ'אנל - Multi-Channel ו - הומני צ'אנל - Omni-Channel

תקשורת רב ערוצית: מולטי צ'אנל והומני צ'אנל  הלקוח המודרני מאופיין ביכולת ובצורך לקבל החלטות ומענה…
ניהול קשרי לקוחות באמצעות מערכת CRM

ניהול קשרי לקוחות באמצעות מערכת CRM

גם אתם הייתם רוצים מערכת CRM מקיפה אחת כזו ,שתתן מענה מלא לניהול קשרי לקוחות…
דילוג לתוכן