Marketing Solutions - ליווי עסקי לשיפור ביצועים

פרסונליזציה – מדוע חשוב להיעזר בדיוורים וניוזלטר

דוורים
 
הקשב למאמר
Getting your Trinity Audio player ready...

פרסונליזציה – מה הן הפעולות שביצענו בדוורים של הלקוח שגרמו לעלייה של 37% ביחס הפתיחה לאחר 3 חודשים

יחס פתיחה

עלה בממוצע מ-24% ל-32.8%

יחס הקלקה

עלה בממוצע פי 4

כמות ההמרות

גידול של 63%

בפתיחת נמענים רדומים

עלייה ב-36% בפתיחת נמענים שלא פתחו מעל שנה

מה מצאנו

מה עשינו

פרסונאליזציה

הדוור אינו פרסונלי שמי

יש חשיבות גבוהה לדוור פרסונאלי שמי –הוספת שם בתחילת כל דוור בנושא / בפתיח של המייל

הדוור אינו מותאם להתנהגות לקוח

יש להתאים ללקוח את המוצרים שהקליק עליהם בעבר ולא רכש או הצעת קרוסל למוצרים משלימים שרכש בעבר /הטבה ייחודית למוצרים שהתעניין ולא רכש 

אופטימיזציה

אין התייחסות לימים ושעות

  1. יש לבצע תמידית  אופטימיזציה לפי שעות/ימים/ ניסוחים
  2. יש לבצע שליחה חכמה בתזמון חכם בהתבסס שעת פתיחה על פי התנהגות קיימת של גולש

אין שליחה למי שלא פתח

יש לשלוח דוור למי שלא פתח עם נושא אחר / עיצוב שונה / יום ושעה אחרת

אין AB Testing לפני נושא/עיצוב

בניית כלל קמפיינים עם AB Testing לבחינת נושא וגריד מנצח על 10% מהדאטה ובחירת שליחת הפורמט המנצח לכל היתר

לא נעשה ניסיון עם מערכת דוורים נוספת לבחינת תוצאות AB Testing  לפחות על דאטה שלא פתחו מעל X  זמן ו/או מעולם

יש לבצע ניסיון על מערכת דוורים אחרת לטובת אלו שלא פתחו אף פעם ומי שלא פתח בחצי שנה אחרונה

אופטימיזציה ON GOING לא קיימת

ניתוח ניהול סטטיסטיקות בשוטף כולל ניתוח המרת פגישות בפועל/מכירות מכל דיוור

פורמטים

הדוורים חדגוניים – מייצר אדישות. מייצר תחושה של "זה נראה שכבר ראיתי את הדוור הזה"

יצירת גאנטים ועיצובים אחרים בין פורמטים ושימוש בתמונות / סרטונים שונים כל הזמן

פורמטים גרידים ארוך קצר – לא קיים בצורה נכונה

עיצוב גריד מחדש לתבניות שונות לסוגי תכנים שונים

בתחתית של כל דוור אין בלוקים לתכנים נוספים בהתאמה אישית

בתחתית של כל דיוור יש לייצר רשימה של בלוקים עפי ניתוחים וממצאים שנעשו על ידנו

אוטומציה

אין אוטומאציות חכמות – פרטי ועסקי

בניית אוטומאציות חכמות מפורטות במערכת בהתאם לקהל היעד
תבניות סדורות עם יצירת אמון : מסע המשלב תכנים מקצועיים, וידאו, קייס סטדי וכו'

לנמען שרכש מוצר X  חסרה אוטומציה חכמה

הצעת מוצרים משלימים

לנמען שלא פתח מאז 3 חודשים אחרונים אין אוטומציה חכמה

שלב א – שליחה דוור חכם (יום/שעה/גריד/נושא)
שלב ב  – שליחת הודעת ווטסאפ/SMS
שלב ג' – שיחות יזומות

לנמען שלא פתח אף פעם + לא פתח חצי שנה אחורה

שלב א -לבחון מערכת דוורים אחרת +כתובת מייל אחרת
שלב ב  – שליחת הודעת ווטסאפ/SMS
שלב ג' – שיחות יזומות

פותחים דוורים אך לא רוכשים

טיפול במי שפותח דוורים ולא רוכש אחת לתקופה מוגדרת. דוור מיוחד עם הטבה בלעדית/ הודעה או שיחה יזומה

נמען שלא פתח דוור אחרון – אין שליחה חוזרת חכמה אוטומאטית

יש לתזמן בכל דוור –שליחה חוזרת אוטומאטית למי שלא יפתח עם נושא אחר/עיצוב שונה/שעה אחרת

דאטה חדשה

לא מייצרים קהלים /דאטה חדשה

קמפיין לטובת הדאטה
יש לייצר תוכנית סדורה עם יעדים ותגמולים לנרשמים חדשים מקמפיין, מרצפת מכירה, ממוקד, מאנשי שטח

תכנית סדורה

חסרה תכנית אב סדורה קדימה לקוחות פרטיים + עסקיים

  1. בניית גאנט פעילות דוורים שוטפת ברמה שבועית ל-3 חודשים קדימה
  2. בניית יעדים, ניתוח הסקת מסקנות ותובנות לדוורים הבאים כל הזמן –בתדירות של אחת לחודש לפחות

תדירות

תדירות שליחת הדוורים

יש לבחון תדירות שליחת דוורים ללקוח חדש/קיים/נטש על מנת למנוע הטרדות/מסע לקוח נכון וחכם

פוטנציאל

אחוזי פתיחה גבוהים

פוטנציאל אדיר! לייצר ערכים והנעות לפעולה

כלים ופיצ'רים שלא בשימוש

מוצרי חודש/יומי/שבועי?

מוצר החודש /מוצר השבוע

פרסונליזציה – דוגמאות למסרים ממירים – B2C

אפקט העדר

  • "המוני לקוחות מתים על הפריטים הללו"
  • "אנשים מסתכלים על הפריטים האלה עכשיו"
  • "בואו לראות את המוצרים שלקוחות אחרים אוהבים"
  • "אנחנו מתים על הפריטים האלו"
  • "פריטים XXXXX שאנחנו אוהבים"
  • "בואו לראות מה אחרים רוכשים בכמויות"
  • "347 קנו את המוצר הזה רק בשבוע האחרון"

הנחות ומבצעים

  • "מעל 50% הנחה על הפריטים הכי חמים"
  • "עד 40% הנחה עכשיו ב…."
  • "הכל בפחות מ 5$"
  • "הגיעו מבצעים מיוחדים – אסור לוותר"
  • "התראה על ירידת מחר/מבצע

נוטש עגלה בשעה עד היום הראשון

  • "אסף, כדאי להשלים את ההזמנה…"

נחרצות + קריאה לפעולה

  • "אל תחמיצו"
  • יוסי – כדאי לך לראות את זה עכשיו"
  • "מה שאתם צריכים"

בהצלחה

כותב המאמר: מיטל הדר

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו
מהם הדברים החשובים ביותר בתכנית המכירות שלכם

מהם הדברים החשובים ביותר בתכנית המכירות שלכם

זה די מדהים, בשנים האחרונות אנחנו נתקלים ביותר ויותר חברות וארגונים שעובדים בשוטף מכוח האינרציה,…
כשלונות החברות הגדולות במסע לקוח ואוטומציה

כשלונות החברות הגדולות במסע לקוח ואוטומציה

אם פעם תהליך מכירה היה התקשרות קצרה בין לקוח למוכר, מעבר של סחורה או שירות…
ממשאב אנושי להון אנושי

ממשאב אנושי להון אנושי

"אני מעריך שהתרומה של המשאב האנושי אצלנו לגידול ב 2023 הייתה סבירה לא מעבר לזה…."…
ניהול הידע הפנים ארגוני

ניהול הידע הפנים ארגוני

את הסיפור הזה כולם שמעו – חברה עסקית שנשענה שנים על הידע הבלעדי של אחד…
להתחיל את השנה אחרת

להתחיל את השנה אחרת

ברוכים הבאים לשנת 2024! וזה בדיוק הזמן  לעצור ולשאול כמה שאלות, לחדד ולדייק נקודות חשובות…
סיכום שנה עסקית

סיכום שנה עסקית

הנה אנחנו מוציאים את עצמנו בסוף השנה האזרחית ותחילתה של שנה עסקית חדשה. זה בדיוק…
אסטרטגיית לקוחות קיימים

אסטרטגיית לקוחות קיימים

אחד הנכסים העסקיים החשובים ביותר הוא הלקוחות הקיימים שלכם. לקוחות קיימים מהווים גורם משמעותי בצמיחה…

מזל טוב ליום הולדתך!

מנהל/ת יקר/ה! זו ההזדמנות שלנו לאחל לך יום הולדת שמח, מאחלים לך שפע של בריאות…

מתנות לכבוד השנה החדשה -2023

מנהל יקר! זו ההזדמנות להודות לך על היותך חלק מקהילת הניוזלטר שלנו – פותחים, קוראים,…
חלק 2: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול

חלק 2: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול

בחלקן הראשון, סקרנו בהרחבה את הדגשים הכי חשובים לניהול מיטבי על כל היבטיו. למי שפספס…
חלק 1: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול

חלק 1: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול

בחלק הראשון של כתבה זו נסקור את הדגשים הכי חשובים לניהול מיטבי על כל היבטיו.…
תכנית עבודה - חלק 2

תכנית עבודה - חלק 2

בחלק הראשון סקרנו את העקרונות לבניית תכנית ,הדגשים הראשוניים החשובים וכמובן את הנושאים "האיזוטרים" שחייבים…
תכנית עבודה - חלק 1

תכנית עבודה - חלק 1

אז מהם הדגשים החשובים ביותר בבנייה ודיוק תכנית העבודה שלכם לשנה הקרובה  על מנת להגיע…
תרשימי זרימה עבור תהליכים עסקיים

תרשימי זרימה עבור תהליכים עסקיים

אחד הנושאים החשובים בהצלחה עסקית הוא דיוק התהליכים המקצועיים, ללא מעט מנהלים יש קושי להגדיר…
שיפור ביצועי מכירות B2B

שיפור ביצועי מכירות B2B

מה חשוב ללקוח B2B בתהליך המכירה ? בסקר בלתי תלוי שערכנו בשנת 2022 בקרב 160…
איך להגדיל מכירות בעסק

איך להגדיל מכירות בעסק

גיבשנו עבורכם את המתכון להצלחה גם ללא תקציב שיווק אם היינו אומרים לכם "מחר בבוקר…
המתכון להצלחה בעסקים קטנים

המתכון להצלחה בעסקים קטנים

גיבשנו עבורכם את הדגשים הכי חשובים להצלחה עסקית בקרב עסקים קטנים אם גם אתם מנהלים…
איך להגדיל את המכירות בעסק?

איך להגדיל את המכירות בעסק?

בלא מעט חברות וארגונים המבקשים להביא לפיתוח עסקי, לשפר ביצועים ולהגדיל את כמות ההכנסות ומספר…
תהליכים פנים ארגונים מקדמים

תהליכים פנים ארגונים מקדמים

אחת השאלות המעניינות בקרב לא מעט מהלקוחות שלנו היא – עד כמה התהליכים הפנים ארגונים…
כמה כסף הWhatsApp שלכם עשוי להוסיף לכם בשורת ההכנסות?

כמה כסף הWhatsApp שלכם עשוי להוסיף לכם בשורת ההכנסות?

מיטל הדר ממרקטינג סולושנס משתפת אותך בנתונים חשובים וטיפים אסטרטגיים לשימוש בWhatsApp כמקור ליצירת גידול…
דגשים לבחירת מנהל פרויקט לטובת מערכת CRM

דגשים לבחירת מנהל פרויקט לטובת מערכת CRM

איך לבחור פרויקטור מתוך הארגון שלכם להובלת פרויקט מערכת CRM? אנו נתקלים באתגר, שבו מנכ״לים…
האם מערכת תפתור לכם את הבעיה

האם מערכת תפתור לכם את הבעיה

כמו בכל חברה עסקית דינמית , התהליכים אצלכם בארגון משתנים ומתעדכנים כל הזמן בין אם…
שינוי קיצוני במכירות

שינוי קיצוני במכירות

אחת התופעות היותר מפחידות מנהלי מכירות ושאנו נתקלים בה מעת לעת במערכי מכירות בארגונים וחברות…
איך להעצים ולהגדיל מכירות בבלאק פריידי

איך להעצים ולהגדיל מכירות בבלאק פריידי

הזדמנויות יש לקחת ולנצל עד תום, בייחוד בתקופה הנוכחית, חודש נובמבר ובו מבצעי BLACK FRIDAY.…
כיצד להגדיל יחס המרה מלידים באיכות נמוכה?

כיצד להגדיל יחס המרה מלידים באיכות נמוכה?

לא נמאס לכם לבזבז סכומים ותקציבים עצומים על ערוצי שיווק שבקושי ממירים לכם? אחד האתגרים…
וובינר הסינרגיה בין השיווק למכירות

וובינר הסינרגיה בין השיווק למכירות

לקבלת המצגת – לחץ כאן! לקבלת המצגת – לחץ כאן! כותב המאמר : אסף הדר
חווית שירות - מערכת היחסים בין העסק ללקוח

חווית שירות - מערכת היחסים בין העסק ללקוח

"לקוח מרוצה מספר לחבר אחד או שניים, לקוח מאוכזב מספר לכל מי שהוא מכיר". מי…
כיצד לבחור במערכת CRM מדויקת לצרכי הארגון שלך?

כיצד לבחור במערכת CRM מדויקת לצרכי הארגון שלך?

מערכת CRM מהווה כלי הכרחי לכל ארגון. קיימות מערכות רבות עם פתרונות תוכנה מוצלחים יותר…
קשר עם הלקוחות שלנו  - תקשורת רב ערוצית : מולטי צ'אנל -  Multi-Channel ו - הומני צ'אנל - Omni-Channel

קשר עם הלקוחות שלנו - תקשורת רב ערוצית : מולטי צ'אנל - Multi-Channel ו - הומני צ'אנל - Omni-Channel

תקשורת רב ערוצית: מולטי צ'אנל והומני צ'אנל  הלקוח המודרני מאופיין ביכולת ובצורך לקבל החלטות ומענה…
ניהול קשרי לקוחות באמצעות מערכת CRM

ניהול קשרי לקוחות באמצעות מערכת CRM

גם אתם הייתם רוצים מערכת CRM מקיפה אחת כזו ,שתתן מענה מלא לניהול קשרי לקוחות…
דילוג לתוכן