Marketing Solutions - ליווי עסקי לשיפור ביצועים

גיוס לקוחות חדשים: הטריו להצלחה

ניהול פרויקטים
 
הקשב למאמר
Getting your Trinity Audio player ready...
רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו

איך לעודד גיוס לקוחות חדשים לארגון

המציאות העסקית משתנה ויחד עימה גם הגישה:

  1. דווקא עכשיו בחודשים הקרובים (חצי שנה הקרובה לפחות) זו התקופה הכי משמעותית בכל ארגון. כי המכירות זה הדבר החשוב ביותר, זה הקטר, המנוע והדלק שמייצר חמצן בכל ארגון וחברה ואליו מצטרפים השיווק והניהול – הטריו להצלחה. חייבים להגדיל את יחסי המרה, כמות לקוחות, לנהל תהליכים יעילים ועוד. החשיבות של הגדלת ההכנסות ויצירת תזרים מהיר חשובים מאוד.

  2. כי יש פה איבוד מכר והכנסות מצטבר של חודשיים וחייבים להשלים את הפער.

  3. כי יש לקחת בחשבון שדווקא ובמיוחד בתקופה הקרובה אופי הקניה של לקוחות וצרכנים משתנה, יהיה הרבה יותר קשה למכור – לקוחות/צרכנים לא יעשו לפתוח את הארנק כל כך בקלות, הקושי והמורכבות לשכנע לקוח פוטנציאלי לבצע רכישה יגדל, הצד השני יבקש הרבה יותר, ישאל הרבה יותר וימשוך יותר זמן עד שיקבל החלטה. המכירה הופכת להיות מכירה מבוססת לקוח וארגונים חייבים להתאים את עצמן למכירה חדשה ועדכנית לעשות עבודה הרבה יותר מאומצת, איכותית, טובה וממוקדת, הלקוח הופך להיות הרבה יותר מאתגר. אי אפשר למכור יותר כמו שמכרנו עד כה. אין יותר מקום לפקידי הזמנות או למקדמי מכירות יש מקום רק לאנשי מכירות CLOSERS, אי אפשר להישאר בבינוניות, בשביל להצליח ארגונים חייבים להשתפר בכל תהליך המכירה.

  4. כי במקביל עשויה להיות ירידה בביקוש כמות חומר הגלם – פחות לידים ופניות יזומות של לקוחות פוטנציאלים. מצב זה מחייב למקסם את התוצאות על ידי טיפול מיטבי בכל פניה ומתן התייחסות שונה בכל הקשור ל SLA.

  5. כי עכשיו זה הזמן לבנות במקביל גם תשתית לטווח הארוך, מנהלים חכמים מבינים כיום שמשבר הקורונה הנוכחי הוא כנראה הראשון ולא האחרון בעתיד הקרוב. אסור להיות שאננים. אחרי משבר אף אחד לא ירצה לקחת את הסיכון.

  6. כי דווקא עכשיו כולם מסתכלים קדימה על האתגרים ההזדמנויות: אנשי מכירות השטח חייבים לסגל מציאות בה הם מקבלים ומיישמים כלי מכירה טלפונים, הם חייבים לדעת לנהל פגישות וידאו (Zoom וחבריו) בצורה הטובה ביותר. כי נציגי המכירות והשרות יכולים ומסוגלים לעבוד מרחוק וכן ניתן לנהל אותם בצורה מיטבית עם כלים נכונים.

  7. כי הגישה הרווחת שבעת משבר ויציאה מהמשבר היא לתמוך דווקא בלקוחות קיימים ולתת שם את כל תשומת הלב היא נחלת העבר ובשביל לצלוח חייבים לאמץ גישה עדכנית יותר שמתייחסת גם לגיוס לקוחות חדשים – לפחות 50% מאמץ, משאבים וזמן אמורים להיות מופנים לטובת גיוס לקוחות חדשים.

  8. כי השיווק משתנה בהתאם וגם בתחום זה יש צורך מעשי לבצע שינויים, עדכונים והתאמות.

  9. כי מי שיתאושש יותר מהר יהיה לו יתרון על המתחרים שלו לאורך זמן.

  10. כי השיפור הוא רק עניין של זמן וכל 1 ₪ שתשקיעו עכשיו הוא זול יותר מ 3 ₪ שתשקיעו בעוד מספר חודשים ויותר.

  11. כי כל 1 ₪ השקעה עכשיו ייצר לכם 3 ₪ תפוקה…

  12. כי הגיע הזמן (ובייחוד אחרי אתגר הקורונה) שתשקיעו אמיתי במשאב האנושי שלכם.

  13. כי עכשיו זה הזמן להתכונן ולתקוף במקום להגן.

  14. כי המציאות משתנה תוך כדי תנועה ועכשיו זה הזמן המחייב אותנו לאמץ שינוי גישה של יוזמה ועשייה – יוזמים ומתחילים להטמיע תרבות של שיפור ביצועים (פנים ארגונית) לאורך זמן באופן קבוע, עם התשתיות, הכלים והתהליכים הטובים ביותר.

אז לפני שאתם מתרצים מספרים לעצמכם סיבות תעצרו רגע וחישבו – האם אתם רוצים להוביל את הארגון שלכם קדימה?

אל תתנו לאתגר הקורונה לנהל אותכם, נהלו אותו, קבלו החלטה והתחילו ליזום!

עם ניסיון משנת 2009, בליווי מעל 270 חברות וארגונים
בתהליכי מכירה, שיווק, פיתוח עסקי, מערכות ואוטומציות במגוון רחב של תחומים, מצאנו כי – כל חברה או ארגון עסקי בכל שלב ובכל עת יכולים וחייבים לשפר ביצועים

 

בהצלחה 
כותב המאמר – אסף הדר

 

כותב המאמר: אסף הדר

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו
מהם הדברים החשובים ביותר בתכנית המכירות שלכם

מהם הדברים החשובים ביותר בתכנית המכירות שלכם

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... זה די מדהים, בשנים האחרונות אנחנו נתקלים…
כשלונות החברות הגדולות במסע לקוח ואוטומציה

כשלונות החברות הגדולות במסע לקוח ואוטומציה

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... אם פעם תהליך מכירה היה התקשרות קצרה…
ממשאב אנושי להון אנושי

ממשאב אנושי להון אנושי

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... "אני מעריך שהתרומה של המשאב האנושי אצלנו…
ניהול הידע הפנים ארגוני

ניהול הידע הפנים ארגוני

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... את הסיפור הזה כולם שמעו – חברה…
להתחיל את השנה אחרת

להתחיל את השנה אחרת

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... ברוכים הבאים לשנת 2024! וזה בדיוק הזמן…
סיכום שנה עסקית

סיכום שנה עסקית

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... הנה אנחנו מוציאים את עצמנו בסוף השנה…
אסטרטגיית לקוחות קיימים

אסטרטגיית לקוחות קיימים

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... אחד הנכסים העסקיים החשובים ביותר הוא הלקוחות…

מזל טוב ליום הולדתך!

מנהל/ת יקר/ה! זו ההזדמנות שלנו לאחל לך יום הולדת שמח, מאחלים לך שפע של בריאות…

מתנות לכבוד השנה החדשה -2023

מנהל יקר! זו ההזדמנות להודות לך על היותך חלק מקהילת הניוזלטר שלנו – פותחים, קוראים,…
חלק 2: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול

חלק 2: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... בחלקן הראשון, סקרנו בהרחבה את הדגשים הכי…
חלק 1: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול

חלק 1: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... בחלק הראשון של כתבה זו נסקור את…
תכנית עבודה - חלק 2

תכנית עבודה - חלק 2

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... בחלק הראשון סקרנו את העקרונות לבניית תכנית…
תכנית עבודה - חלק 1

תכנית עבודה - חלק 1

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... אז מהם הדגשים החשובים ביותר בבנייה ודיוק…
תרשימי זרימה עבור תהליכים עסקיים

תרשימי זרימה עבור תהליכים עסקיים

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... אחד הנושאים החשובים בהצלחה עסקית הוא דיוק…
שיפור ביצועי מכירות B2B

שיפור ביצועי מכירות B2B

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... מה חשוב ללקוח B2B בתהליך המכירה ?…
איך להגדיל מכירות בעסק

איך להגדיל מכירות בעסק

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... גיבשנו עבורכם את המתכון להצלחה גם ללא…
המתכון להצלחה בעסקים קטנים

המתכון להצלחה בעסקים קטנים

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... גיבשנו עבורכם את הדגשים הכי חשובים להצלחה…
איך להגדיל את המכירות בעסק?

איך להגדיל את המכירות בעסק?

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... בלא מעט חברות וארגונים המבקשים להביא לפיתוח…
תהליכים פנים ארגונים מקדמים

תהליכים פנים ארגונים מקדמים

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... אחת השאלות המעניינות בקרב לא מעט מהלקוחות…
כמה כסף הWhatsApp שלכם עשוי להוסיף לכם בשורת ההכנסות?

כמה כסף הWhatsApp שלכם עשוי להוסיף לכם בשורת ההכנסות?

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... מיטל הדר ממרקטינג סולושנס משתפת אותך בנתונים…
דגשים לבחירת מנהל פרויקט לטובת מערכת CRM

דגשים לבחירת מנהל פרויקט לטובת מערכת CRM

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... איך לבחור פרויקטור מתוך הארגון שלכם להובלת…
האם מערכת תפתור לכם את הבעיה

האם מערכת תפתור לכם את הבעיה

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... כמו בכל חברה עסקית דינמית , התהליכים…
שינוי קיצוני במכירות

שינוי קיצוני במכירות

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... אחת התופעות היותר מפחידות מנהלי מכירות ושאנו…
איך להעצים ולהגדיל מכירות בבלאק פריידי

איך להעצים ולהגדיל מכירות בבלאק פריידי

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... הזדמנויות יש לקחת ולנצל עד תום, בייחוד…
כיצד להגדיל יחס המרה מלידים באיכות נמוכה?

כיצד להגדיל יחס המרה מלידים באיכות נמוכה?

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... לא נמאס לכם לבזבז סכומים ותקציבים עצומים…
וובינר הסינרגיה בין השיווק למכירות

וובינר הסינרגיה בין השיווק למכירות

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... לקבלת המצגת – לחץ כאן! לקבלת המצגת…
חווית שירות - מערכת היחסים בין העסק ללקוח

חווית שירות - מערכת היחסים בין העסק ללקוח

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... "לקוח מרוצה מספר לחבר אחד או שניים,…
כיצד לבחור במערכת CRM מדויקת לצרכי הארגון שלך?

כיצד לבחור במערכת CRM מדויקת לצרכי הארגון שלך?

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... מערכת CRM מהווה כלי הכרחי לכל ארגון.…
קשר עם הלקוחות שלנו  - תקשורת רב ערוצית : מולטי צ'אנל -  Multi-Channel ו - הומני צ'אנל - Omni-Channel

קשר עם הלקוחות שלנו - תקשורת רב ערוצית : מולטי צ'אנל - Multi-Channel ו - הומני צ'אנל - Omni-Channel

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... תקשורת רב ערוצית: מולטי צ'אנל והומני צ'אנל…
ניהול קשרי לקוחות באמצעות מערכת CRM

ניהול קשרי לקוחות באמצעות מערכת CRM

הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... גם אתם הייתם רוצים מערכת CRM מקיפה…
דילוג לתוכן