הקשב למאמר
Getting your Trinity Audio player ready...
|
מסע לקוח הינו בין התהליכים השיווקים החשובים ביותר בכל חברה ו/או ארגון.
למעשה, זהו תרשים המתאר את התהליך שכל לקוח (ופוטנציאלי) עובר עמכם מהרגע
שנכנס הליד/שיחה ועד אינסוף, גם אחרי שסגר עסקה.
בתרשים לדוגמה ניתן להבחין במספר סוגי מסעות שונים בתוך המסע.
המטרה היא להגדיר וליישם שיטה סכמה מובנת של שרשרת אינטראקציות בכל שלב וסטאטוס
ולאורך כל הזמן.
כך,
שיש רצף ושיטה, התהליך הוא מדויק ואיכותי יותר!
בהצלחה